در راستای تحول در امور شرکت ها و واحدهای فناور؛ نشست پارک علم و فناوری البرز با واحدهای مستقر در مرکز رشد برگزار شد

در راستای تحول در امور شرکت ها و واحدهای فناور؛ نشست پارک علم و فناوری البرز با واحدهای مستقر در مرکز رشد برگزار شد

جلسه و نشست مسئولین پارک علم و فناوری البرز با  حضور شرکت ها و واحدهای مستقر در مرکز رشد پارک با حضور مدیران بخش های مختلف پارک علم و فناوری البرز روز سه شنبه ۲۷ فرودین ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز،  صبح روز سه شنبه  ۲۷ فروردین ماه   جلسه ای  به منظور ارائه و بررسی برنامه های  پیش رو مرکز رشد پارک  در سال جاری  با حضور معاون فناوری پارک و کارشناسان  این مجموعه  با مدیران واحدهای رشدبرگزار گردید.

در ابتدا این نشست هم اندیشی، دکتر سبط الشیخ انصاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز به ظرفیت منابع انسانی و اقتصادی و صنعتی استان البرز اشاره کرد و  گفت: پارک علم و فناوری هم در راستای بالفعل کردن این ظرفیت ها گام بر می دارد که خوشبختانه این موفقیت ها در ابعاد اشتغال، فروش شرکت ها و صادرات آن ها کاملا مشهود است که نسبت به سال های گذشته قابل توجه است.
معاون فناوری پارک با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی گفت: یکی از امتیازات پارک علم و فناوری البرز برای واحدهای مستقر در مرکز رشد  و نیز شرکتهای فناور ، قرار داشتن در کنار این مجموعه عظیم علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی (مجتمع علمی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی) و پارک علم و فناوری است.
مهندس سعیدی مدیر فنی و تخصصی پارک علم و فناوری البرز نیز با اشاره به اهداف و برنامه های مرکز رشد علوم و فناوری پارک البرز گفت: یکی از چالش های اصلی شرکت ها و واحدهای فناور پیدا کردن سرمایه گذار است ولی سرمایه گذار مورد نظر بانک ها نیستند بلکه سرمایه گذارانی به غیر از بانک که همانا بخش های مختلف حصوصی و دولتی هستند.
مهندس خوش آرا مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری البرز در این نشست ضمن ارائه برخی مسائل و مشکلات واحدها و شرکت های دانش بنیان به فرصت های پیش رو  اشاره کرد و با بیان اینکه استان البرز قطب علم و فناوری کشور است اظهار داشت: برگزاری تورهای بازدید از صنایع مهم و همچنین تجاری سازی از برنامه های مهمی است که تلاش می کنیم مدیران و کارشناسان شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک از آن ها بازدید نمایند.
همچنین در این نشست مهندس مهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با تاکید بر تعامل و حضور موثرتر شرکت ها و واحدهای فناور و دانش بنیان در رویداد ها و برنامه های استان و ملی اظهار داشت: مدیران شرکت ها و واحدهای فناور و دانش بنیان باید هم بحث اطلاع رسانی و هم موضوع حضور در نمایشگاه ها و همچنین بازدید های پارک علم و فناوری را جدی بگیرند تا نتایج بهتری از قبل این برنامه ها حاصل شود.
وی به تعامل با صداو سیما و سایر رسانه ها اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم در این راستا انعکاس خوب اخبار و موفقیت شرکت های دانش بنیان است.
در این نشست همچنین موضوعات مربوط به نحوه ملاقات و مکاتبات با رئیس و مدیران پارک مورد بررسی قرار گرفت و خانم علیخانی در این باره به حاضران گزارشی را ارائه نمود.
در این نشست مدیران شرکت ها و واحدهای فناور مرکز رشد پارک دیدگاه ها و مسائل مختلف خود را با مدیران بخش های مختلف پارک علم و فناوری البرز در میان گذاشتند.
بحث چگونگی جلب، جذب و تامین  سرمایه گذار، چگونگی گرفتن تسهیلات، فضای فیزیکی، بازاریابی، تعامل با بخش های صنعتی و تولیدی و چگونگی موفقت، هم افزایی و ... از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات