مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم : نیازمند توسعه زیر ساخت های فناوری هستیم
     
     استاندارکرمانشاه: از پارک علم و فناوری کرمانشاه حمایت می کنیم

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم : نیازمند توسعه زیر ساخت های فناوری هستیم استاندارکرمانشاه: از پارک علم و فناوری کرمانشاه حمایت می کنیم

دکتر مهدی کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری درامورفناوری و مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم در سفر یک روزه  خود به استان کرمانشاه با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، در این دیدار دکتر کشمیری بر نقش ویژه پارک های علم و فناوری در توسعه نوآوری، فناوری و ایجاد کسب و کارهای فناورانه در استانها تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت توجه جدی به حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری تصریح کرد: نیازمند توسعه زیر ساخت های فناوری در استانها هستیم.
کشمیری در ادامه با قدردانی از حمایت های ویژه مدیریت استان از مجموعه پارک علم و فناوری افزود:همدلی و همراهی خوبی در استانداری برای پیشبرد برنامه های پارک علم و فناوری وجود دارد.
مدیرکل دفتر سیاست گڌاری و برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم در ادامه تصریح کرد: در هر قسمتی که دولت از بودجه بخش دولتی در فراهم سازی زمینه حضور بخش خصوصی سرمایه گڌاری کرده موفق بوده و نتایج خوبی گرفته است.
کشمیری تصریح کرد:امروزه پرداختن به این حوزه دغدغه مسئولین است و این نشان از اهمیت وجایگاه ویژه فناوری دردنیای امروز است.
در ادامه این دیدار مهندس بازوند استاندار کرمانشاه نیز با اعلام آمادگی حمایت از پارک علم و فناوری و توجه به حوزه دانش بنیان و اشتغال فارغ التحصیلان، افزود: از مدیران جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری کرمانشاه که بصورت فعالانه پیگیر حوزه فناوری هستند قدر دانی می کنیم و هرچه بتوانیم به این حوزه کمک می کنیم.
بازوند خاطر نشان کرد:نیازمند آشنایی بیشتر خانواده ها با پارک علم و فناوری و ساختارهای فناوری هستیم و باید اثر گذاری و نقش آن بیشتر در سطح جامعه ملموس باشد.
استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه باید بیشتر در این بخش کار شود، افزود: می توانیم با توجه جدی تر به این حوزه با تحریم ها مقابله کنیم.
در ادامه این سفر یک روزه دکتر کشمیری از پارک علم و فناوری کرمانشاه ،سوله کارگاهی مرکز نوآوری فناوری و برج در حال احداث پارک بازدید کرد و دیدارهایی با مهندس حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ، دکتر اعلمی رییس دانشگاه رازی و هیات رییسه این دانشگاه و بازدید ازبخش های مختلف دانشگاه رازی ، همچنین  طی بازدیدی از دانشگاه صنعتی و گفت و گو با دکتر اختری ریییس دانشگاه صنعتی و معاونین این دانشگاه، و دیداری هم با دکتر نجفی معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دکتر ورمیرا رییس مرکز رشد سلامت کرمانشاه که بر همکاری های مشترک پارک علم و فناوری کرمانشاه و دانشگاه های استان تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات