اعضای شورای مرکز رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب شدند

اعضای شورای مرکز رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب شدند

بر اساس احکام جداگانه از سوی آقای دکتر اسداله تیموری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، اعضای شورای مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد، در این احکام که خطاب به آقایان دکتر حسین رسالتی، علی معتمدزادگان، زینب رفتنی امیری، حمید امیرنژاد از اعضای هیئت علمی دانشگاه، آقای عزیز اسماعیلی مدیر حقوقی دانشگاه و آقای صابر کاظمی مدیر گروه تولیدی ماشین سازان بادله طبرستان صادر شده، آمده است:

بر اساس پیشنهاد مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان و با توجه به‌مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان عضو شورای مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان به مدت دو سال منصوب می‌شوید.

امید است تجربه و تدبیر حضرت‌عالی موجب ارتقای عملکرد شورا و توسعه دانش‌بنیان منطقه شود. موفقیت حضرت‌عالی را در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

روابط عمومی مرکز رشد نیز این انتصاب را به اعضای جدید شورا تبریک گفته و از زحمات درخور توجه اعضای پیشین قدردانی و تشکر می‌نماید و برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون را دارد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

    مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

    مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

      نظرات