برنامه “حل مسئله حوزه آب”

به استحضار می رساند دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به ضرورت های فوری و حیاتی در حوزه آب و صنایع مربوطه، در نظر دارد تا ضمن شناسایی ظرفیت های نهفته در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد، طرح ها، محصول ها و فناوری های دانش بنیان را در معرض خرید و فروش صنایع، سرمایه گذاران، بنگاه های اقتصادی و بهره برداران قرار دهد. در این برنامه که به عنوان “حل مسئله حوزه آب” نامگذاری شده است، طراحان و فناوران صاحب طرح در حوزه های مرتبط با صنایع آب می توانند برای اختراعات، فناوری ها  محصولات خود سرمایه گذار پیدا کرده و یا آن ها را به فروش برسانند. بدین منظور واحدهای فناور متقاضی جذب سرمایه گذار و یا فروش محصول می بایست مشخصات طرح یا فناوری خود را حداکثر تا ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۸ از طریق سامانه www.water.ideasbazaar.ir ارسال نمایند. همچنین خواهشمند است در صورتی که خواهان شرکت در این برنامه هستید، اطلاعات تکمیلی خود را (شامل نام واحد فناور، اطلاعات تماس و عنوان طرح یا فناوری) به کارشناس مرکز رشد ارائه دهید.

شابان ذکر است معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای جمایت از فروش یا تجاری سازی طرح های مرتبط با حوزه آب در این برنامه به میزان حداکثر ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال حمایت تشویقی از طرح های منتخب به عمل خواهد آورد.

در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال، خواهشمند است با دفتر ایده بازار دانشگاه امیرکبیر به شماره تلفن ۶۶۱۷۵۹۳۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان

    مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان

    مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان یک مرکز رشد در شهر رشت می باشد

      نظرات