حمایت های پارک علم و فناوری کرمانشاه؛
     
     در نشستی به  دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی معرفی شد

حمایت های پارک علم و فناوری کرمانشاه؛ در نشستی به دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی معرفی شد

مدیر مرکز رشد کشاورزی  پارک علم و فناوری کرمانشاه خدمات و حمایت های  این مجموعه را در حوزه کشاورزی  به دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، پیرو تفاهم نامه  بین پارک علم و فناوری کرمانشاه با پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی اولین نشست توجیهی دانشجویان پردیس جهت آشنایی با خدمات پارک علم و فناوری در سالن سمعی و بصری با حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان این گروه برگزار شد.
در این جلسه مهندس شهاب خوش خوی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری  کرمانشاه به معرفی خدمات  مرکز رشد کشاورزی پارک و نیز برخی از شرکت ها و واحدهای فناور تحت حمایت مرکز رشد کشاورزی پارک پرداخت و دانشجویان  را به خلق ایده های نو با قابلیت تجاری سازی در حوزه کشاورزی دعوت کرددر ادامه مهندس  نسترن کاظمی مدیر دفتر جذب و پذیرش پارک  علم و فناوری کرمانشاه روند پذیرش دانشجویان و اساتید را برای ثبت ایده و جذب در مرکز رشد کشاورزی را بصورت عملی با یکی از دانشجویان صاحب ایده مرور و تشریح نمود.
همچنین دکتر حیدر ذوالنوریان از مشاوران مرکز رشد کشاورزی ، ضمن تشریح برخی از ایده های پذیرش شده ، از دانشجویان خواست که با توجه به نیازهای فراخوان بخش کشاورزی، ایده های جدید مطرح نماید که در نتیجه آن مشکلی از چالش های این بخش در استان و کشور حل شود و تولید و اشتغال پایدار را در زمان دانشجویی و پس از فارغ التحصیلی به همراه خواهد داشت.
در پایان مقررشد جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با واحد های فناور، مرکز رشد کشاورزی برای دانشجویان پردیس، تور فناوری و کارگاه آموزشی برگزار شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات