حضور موفقیت آمیز شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در گردهمایی فناورانه صنایع غذایی

حضور موفقیت آمیز شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در گردهمایی فناورانه صنایع غذایی

شرکت نوین نوند سلامت پیشتاز از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با توافق نامه ۶میلیارد تومانی از گردهمایی، فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت غذایی بازگشت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری آذربایجان غربی، گردهمایی سه روزه فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
آراز استادی مدیرعامل شرکت نوین نوند سلامت پیشتاز با بیان اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی، توسعه همکاری‌های تجاری میان تولیدکنندگان بزرگ صنایع غذایی کشور و شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و فناوران این حوزه بود، اظهار کرد: دستاورد این گردهمایی برای این شرکت، ۲ توافق نامه به مبالغ یک میلیارد تومان و ۵ میلیارد تومان می باشد.
وی ادامه داد: شرکت نوین نوند سلامت پیشتاز از سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با ۱۸ نوع محصول B۲C و ۳ محصول B۲B فعالیت دارد.
استادی با بیان اینکه این شرکت از سال ۹۶ در پارک علم و فناوری مستقر شده است، افزود: فعالیت عمده این شرکت در طراحی و تولید کیت‌های آزمایشگاهی تحقیقاتی، کنترل کیفی و تشخیصی است.
شایان ذکر است در این رویداد که مربوط به صنایع غذایی بود، ۵۵ شرکت دانش‌بنیان و ۲۰ شرکت تولیدی حضور داشتند و  همچنین در طول برگزاری این رویداد ۶ جلسه ارایه نیاز صنایع و دو جلسه برای ارایه فناوری برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات