برگزاری هفتمین رویداد استارتاپ دمو در زمینه گردشگری و امنیت هوشمند

برگزاری هفتمین رویداد استارتاپ دمو در زمینه گردشگری و امنیت هوشمند

هفتمین رویداد استارتاپ دمو شهر هوشمند در حوزه‌های گردشگری و امنیت هوشمند در 28 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، این استارتاپ دمو با محوریت امنیت هوشمند، گردشگری هوشمند، آموزش و ارتباطات هوشمند، فروشگاه هوشمند، سلامت هوشمند، حمل و نقل هوشمند و دیگر زمینه‌های هوشمندسازی شهر برگزار خواهد شد.

یکی از چالش‌های زیست بوم نوآوری و استارتاپی ایران، فقدان فرصت‌ها و بسترهایی برای جذب سرمایه است و رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارند تا از یکطرف بستری مناسب برای جذب سرمایه توسط کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها را فراهم کنند و از طرف دیگر فرصتی را برای بررسی شرکت‌های دارای ظرفیت سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند.

هفتمین رویداد استارتاپ دمو توسط فن بازار منطقه‌ای یزد و شتاب دهنده پیشگامان در شهر یزد با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی ایران، پارک علم و فناوری استان یزد و شهرداری یزد روز شنبه مورخ ٢٨ بهمن ماه سال جاری با عنوان شهر هوشمند برگزار می‌شود.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد، مذاکره مستقیم صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه گذاران فعال در زمینه توسعه و راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا است. سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند در زمانی کوتاه به بررسی استارتاپ‌ها بپردازند و بعد از برگزاری جلسات خصوصی و ارزیابی مواردی از قبیل میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش به منظور سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر کنند. بنابراین رویداد استارتاپ دمو حلقه ارتباطی خوبی میان کسب و کارهای نوپا و سرمایه گذاران را به وجود خواهد آورد.

    نظرات