انواع مشتری مداری :

در این مقاله انواع مشتری مداری وجود دارد که به شما معرفی کرده‌ایم. مشتریان وفادار درصد بیشتر فروش را در هر مشاغل انجام می‌دهند. همانطور که از نام آن مشخص است مشتریان وفادار کسانی هستند که به محصول یا خدمات شما تعهد دارند. این یکی از انواع مشتری مداری است که بسیار مهم است. ۲- یکی دیگر از انواع مشتری مداری، مشتریان ایمپالس است: این نوع مشتریان قیمت برایشان بسیار مهم است و اگر محصولات و خدمات شما تمام آنچه که آنها نیاز دارند از لحاظ کیفیت، قطعا جزء مشتریان وفادار شما می‌شوند. ۵- یکی دیگر از انواع مشتری مداری، مشتریان مبتنی بر نیاز است: این گونه مشتریان بسیار افراد با انگیزه و با اخلاق هستند و ارتباط برقرار کردن با آنها بسیار راحت است. اکثر این مشتریان سلیقه فروشنده را قبول دارند و حتی اگر قبول نداشته باشند با روی باز آن محصول را رد می‌کنند. یکی دیگر از انواع مشتری مداری ارتباط برقرار کردن با مشتریان سخت گیر است. البته این گونه از افراد تنها در انتخاب محصولات سخت گیر نیستند بله در همه مسائل مانند ارتباط برقرار کردن بسیار سختگیر می‌گیرند. ۸- یکی دیگر از انواع مشتری مداری، مشتریان عجول هستند: اصول مشتری مداری سخت است و شما باید بدانید که با هر کدام از مشتریان چگونه باید رفتار کنید. com/customer-orientation/

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

    منبع بلاگ

    شتابدهنده هاوش

    شتابدهنده هاوش

    هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

      نظرات