آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا در آبان ۹۵ به همت احسان خواجوی تاسیس شد. در سال اول، با هدف آکادمی شناخت دقیق نیازهای آموزشی علاقه مندان دیجیتال مارکتینگ، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را در ۱۰ فصل و ۸۳ جلسه آموزشی تهیه و منتشر نمود.

این دوره کامل – که برای نخستین بار در ایران اجرا می شد – با استقبال کاربران مواجه شده بود و در طول یک سال گذشته بیش از ۱۳ بار محتوای دوره ها بروزرسانی شده بود.

به همین دلیل در سال دوم فعالیت آکادمی، پس از جمع بندی اطلاعات تحلیلی از دانشجویان آکادمی و نیازسنجی دقیق تر فضای آموزش دیجیتال مارکتینگ کشور، آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا در ۵ فاز مجزا با قدرت و کیفیت بیشتری به ارائه محتوای آموزشی حوزه بازاریابی دیجیتال می پردازد.

در فاز نخست که در اسفند ۹۶ راه اندازی شد، مقالات آموزشی روز دنیا که در برترین سایتهای پیشروی آموزش دیجیتال مارکتینگ جهان منتشر می شود ترجمه و ارائه می گردد تا ضعف مقالات کلیشه ای این حوزه در وب فارسی تامین گردد.

فاز دوم پروژه، در خرداد ۹۷ راه اندازی شد که در آن، علاوه بر تغییر ظاهری وبسایت و ارتقای امکانات فنی، دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ از اساتید برتر جهان به صورت ترجمه زیرنویس شده ارائه می شود که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز همراه شد.

در این فاز، علاوه بر دوره های ویدئویی، امکان پشتیبانی آموزشی دانشجویان دوره ها نیز فراهم شده تا بتوانند به صورت تعاملی، آموخته های خود را ابهام زدایی کرده و مشکلات آموزشی شان را مطرح نمایند.

مدیرمگ

مدیرمگ

  • بازاریابی، برندینگ، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ
وان کلیک

وان کلیک

  • موزش بازاریابی اینترنتی
آن آموز

آن آموز

  • دوره های آنلاین، فرصت یادگیری برای بهبود در کار و زندگی