1) اولین ماهنامه تخصصی مراکزخرید و برندهای برتر خردهفروشی ایران
2) اولین پایگاه خبری اختصاصی مراکزخرید و برندهای برتر خرده فروشی ایران
3) تنها نماینده رسمی انجمن مراکز خرید خاورمیانه و منتخب MECSC
4) برگزارکننده مراسم سالانه تقدیر از برترین برندهای مراکزخرید ایران
5) برگزارکننده ورکشاپهای بینالمللی مدیریت مراکزخرید و رویکردهای نوین صنعت خردهفروشی
6) برگزارکننده نمایشگاه بینالمللی مراکزخرید و صنعت خردهفروشی و صنایع وابسته
7) برگزارکننده مراسمهای افتتاحیه و اختتامیه، جشنوارههای فروش و قرعهکشیهای برندها، مراکزخرید و فروشگاههای زنجیرهای
8) بهرهبردار مراکزخرید و مجتمع های تجاری
9) مدیریت و نگهداری مراکزخرید
10) ارائه دهنده خدمات معماری و طراحی داخلی مراکز خرید و مجتمع های تجاری
11) دایرکتوری مراکزخرید ایران
درباره تجارت طلایی
ماهنامه "تجارت طلایی" از سال 2012 به صورت رسمی و در قالب تولید محتوای تخصصی و انتشار اولین ماهنامه تخصصی مراکزخرید و برندهای برتر ایران فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به نقش پر رنگ مراکزخرید و مجتمعهای تجاری در صنعت خرده فروشی ایران، ماهنامه تجارت طلایی توانست ارتباط هدفمند و سازندهای را با فعالان این صنعت پدید آورد و امروز به عنوان معتبرترین مرجع مراکزخرید و صنعت خرده فروشی ایران شناخته میشود.لازم به ذکر است مهندس شاهرخ کشاورز به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه تجارت طلایی از سوی نهاد بین المللی MECSC به عنوان نماینده رسمی انجمن مراکز خرید خاورمیانه در کشور ایران می باشد.
حوزههای فعالیت
مجموعه "تجارت طلایی" به پشتوانه تجربه فعالیت تخصصی در صنعت خردهفروشی و ارتباط گسترده با مراکزخرید ایران در حال حاضر علاوه بر انتشار ماهنامه تخصصی تجارت طلایی به صورت سالیانه همایش تقدیر از برندهای برتر مراکزخرید و مجتمعهای تجاری کشور را نیز برگزار میکند. در این رویداد که طی پنج سال گذشته به صورت منظم برگزار شده سالانه بیش از 90 درصد صاحبان و مدیران مراکزخرید و مدیران ارشد خردهفروشی ایران حضور یافتهاند. در این مراسم از برندهای برتر صنعت خردهفروشی ایران تجلیل به عمل میآید و جایزهای که توسط موسسه تجارت طلایی به این مجموعهها داده میشود تنها نشان و دستاورد ارزشمند این صنعت است که این مجموعهها تا سال بعد از آن در تبلیغاتشان استفاده میکنند.
لازم به ذکر است امروز تجارت طلایی دارای بزرگترین و موثرترین شبکه B 2 B ایران است.
همچنین با توجه به نقش مهم آموزش در گسترش فعالیت واحدهای تجاری و صنعتی مجموعه تجارتطلایی طی سه سال اخیر اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی بینالمللی در زمینه مدیریت مراکزخرید و بررسی چالشهای پیش روی صنعت خردهفروشی و مدیریت فضاهای غذا و نوشیدنی (F & B) کرده است که این کارگاهها با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است و هر بار بیش از 400 نفر از صاحبان، مدیران و کارکنان مراکزخرید مختلف در آن حضور یافتهاند.
با توجه به توانمندهای اجرایی موجود در مجموعه تجارت طلایی، برگزاری مراسمهای افتتاحیه و برگزاری جشنوارهها و مدیریت برگزاری سایر رویدادهای مرتبط با مراکزخرید، فروشگاههای زنجیرهای و برندهای فعال در بازار ایران از دیگر فعالیتهای تخصصی این مجموعه میباشد.
مخاطبان تجارت طلایی
شرکتهای بزرگ سرمایهگذاری در حوزه مراکزخرید و مجتمعهای تجاری در ایران
صاحبان و مدیران مراکزخرید و مجتمعهای تجاری ایران
مدیران عامل شرکتهای ارائه دهنده خدمات به مراکزخرید ایران
معماران و طراحان داخلی فضاهای تجاری
شرکتها و مجموعههای ساختمانی فعال در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای پروژههای مرتبط با مراکزخرید و مجتمعهای تجاری
شرکتها و برندهای فعال در حوزه مواد خوراکی و نوشیدنی
شرکتهای فعال در حوزه تامین تجهیزات فروشگاهی
مجموعه ارائه دهنده خدمات ایمنی به مراکزخرید و مجتمعهای تجاری
تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات ساختمانی
شرکتهای فعال در زمینه طراحی و اجرای نورپردازی نما
انواع برندها و خردهفروشان مختلف از صنایعی که در ایران فعالیت دارند.
برنامه های توسعه ای تجارت طلایی
از آنجایی که گسترش روابط بینالملل جز اهداف بلند مدت مجموعه تجارت طلایی میباشد از این رو به منظور آگاهی از آخرین تحولات و دانش روز در این حوزه، حضور در رویدادهای معتبر بینالملل از دیگر فعالیتهای مجموعه میباشد در همین راستا ماهنامه تجارت طلایی به عنوان تنها نماینده ایران در کنفرانسهای سالانه و معتبر حضوری فعال دارد.
همکاری رسانهای با Mapic، Mecsc، RLI Magazine، Mipim و پوشش همه رویدادهای مرتبط با صنعت ریتیل از جمله فعالیتهای بینالمللی ما محسوب میشود.
همچنین برگزاری نمایشگاه بینالمللی IRAN RETAIL SHOW در تاریخ 9 تا 12 آبان ماه 1398 نیز سبد خدمات ما را برای این صنعت در ایران کامل میکند.
حامیان تجارت طلایی
چپمن تیلور، اصفهان سیتی سنتر، ایران مال، کوروش مال، بازارهای موبایل ایران، مرکزخرید لاله پارکتبریز، مرکزخرید اطلس تبریز، فروشگاه زنجیرهای رفاه، فروشگاه زنجیرهای هایپرمی، فروشگاه زنجیرهای هایپراستار، بازارهای مبل ایران، مونت هیل، راک تهران، بانک انصار، بانک پاسارگاد و ...
شبکه های اجتماعی
مجموعه "تجارت طلایی" در شبکههای اجتماعی نیز حضوری پر رنگ دارد و علاوه بر در اختیار داشتن تنها پایگاه خبری تخصصی در حوزه مراکزخرید و برندهای برتر تحت عنوان gbmnews.ir از طریق وب سایت goldenbusinessmagazine.com نیز با مخاطبان ماهنامه و فعالان حوزه خردهفروشی به صورت آنلاین در ارتباط است.
تجارت طلایی در شبکههای اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام نیز با مخاطبان تخصصی خود که همانا مدیران مراکزخرید و برندها، سرمایهگذاران و تولید کنندگان صنعت خردهفروشی ایران در زمینههای مختلف مد و پوشاک، بانک و بیمه و صنعت ساختمان میباشد به صورت آنلاین در حال تولید محتوا تخصصی میباشد
ایجاد تعاملات تجاری
مجموعه "تجارت طلایی" به واسطه سالها فعالیت تخصصی و رسانهای در حوزه مراکزخرید و مجتمعهای تجاری در حال حاضر به عنوان پل ارتباطی بین سرمایهگذاران مراکزخرید و مجتمعهای تجاری با برندهای معتبر حوزههای مرتبط با مراکزخرید در حال فعالیت است و در این بین به توسعه و گسترش روابط فیمابین این دو حوزه از طریق ایجاد نشستهای B2B کمکهای شایانی نموده است.
رسانه تخصصی صنعت خرده فروشی و مراکزخرید
مجموعه تجارت طلایی با در اختیار داشتند ابزار متنوع در حال حاضر به عنوان تنها رسانه تخصصی مراکزخرید و برندهای برتر ایران در حال فعالیت رسانهای است.در همین راستا استفاده از ابزارهای آفلاین و آنلاین به منظور انتقال اطلاعات به مخاطبان به عنوان استراتژی اصلی این مجموعه به شمار میآید. انتشار ماهنامه تخصصی که شامل مقالات تخصصی، گزارشات، اخبار، معرفی برندها و خدمات حوزه خردهفروشی میباشد به عنوان رسانه آفلاین تجارت طلایی جایگاه ویژهای بین فعالان این حوزه دارد.
وب سایتهای تخصصی www.gbmnews.ir و www.goldenbusinessmagazine.com به صورت آنلاین در حال ارائه آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با مراکزخرید و صنعت خردهفروشی اعم از مباحث تجاری، مارکتینگ، برندینگ و کسب و کارهای آنلاین میباشد.
با توجه به اینکه در حال حاضر در ایران بیش از 24 میلیون کاربر اینستاگرامی وجود دارد این شبکه اجتماعی به عنوان ابزاری جهت ایجاد ارتباط مستقیم با مشتری مورد توجه کارفرمایان قراردارد. مجموعه تجارت طلایی نیز در این بستر به صورت ویژه در حال فعالیتهای رسانهای و تولید محتوا میباشد و بیش از 15 هزار فالور تخصصی دارد.
از دیگر ابزارهای رسانهای مجموعه تجارت طلایی جهت معرفی توانمندیهای اجرایی و تخصصی خود، نرم افزار لینکدین میباشد که با توجه به فعالیت افراد متخصص و تاثیرگذار صنعت خردهفروشی از این ابزار آنلاین مجموعه تجارت طلایی نیز در این بستر در حال فعالیت و ارتباط مستقیم با مشتریان خود میباشد.
شبکه ویدئویی آپارت به عنوان ابزاری جهت ارائه خدمات و معرفی محصولات به صورت ویدئویی در ایران جایگاه ویژهای (رتبه دوم الکسا ایران) را بین مخاطبین فضای مجازی دارد و روزانه بیش از یک میلیون ویدئو در این بستر بارگزاری میشود. تجارت طلایی نیز با در اختیار داشتن کانال اختصاصی در این بستر به صورت ویدئویی و آنلاین با مخاطبان خود در ارتباط میباشد.