۵ واحد فناور پارک علم و فناوری از محل مصوبه سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تسهیلات دریافت می کنند

جلسه ارزیابی واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان با حضور مریم ملونی مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری هرمزگان، دکتر علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در این جلسه که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: به منظور تسهیل در روند فعالیت واحدهای فناور پارک علم و فناوری و کمک به شکوفایی این شرکت ها و همچنین نقش آفرینی آنها در اقتصاد استان و کشور جلسه ارزیابی فناوران برای دریافت تسهیلات از محل مصوبه سفر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ۸ واحد فناور پارک علم و فناوری هرمزگان مورد ارزیابی قرار گرفتند. در این ارزیابی دو واحد فناور پزشکی و شش واحد فناور مرکز رشد وضعیت فعالیت خود را تشریح و نیازهای خود را برای تجاری سازی طرح ها بیان کردند.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در پایان جلسه با ارائه تسهیلات برای ۵ شرکت به مبلغ سه میلیارد ریال موافقت شد.

فتی افزود: بر اساس مصوبه سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به هرمزگان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان اختصاص یافت که سایر تسهیلات در جلسه بعدی مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری هرمزگان

منبع خبر

پارک علم و فناوری هرمزگان

پارک علم و فناوری هرمزگان

پارک علم و فناوری هرمزگان یک پارک علم و فناوری در شهر بندرعباس می باشد

نظرات