کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰استارت آپ به استان گیلان رسید

کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰استارت آپ به استان گیلان رسید

به گزارش روابط‌ عمومی ۱۰۰‌استارتاپ، کاروان سرمایه‌گذاری این مجموعه در هفته‌‌ی ششم خود به استان گیلان سفر خواهد‌ کرد، در این رویداد که به صورت مجازی برگزار می‌شود، تیم‌های استارتاپی استان گیلان توسط داوران و سرمایه گذاران کشوری بررسی خواهند‌ شد.

کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارتاپ هر هفته به یک استان سفر می‌کند تا با تمرکز براستارتاپ‌های هر استان‌ بتواند بیش از پیش به پیشرفت اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور کمک نماید؛ در هفته‌های پیشین این کاروان، تاکنون ۱۱ تیم از استان‌های فارس، خراسان‌رضوی، خوزستان، قزوین و تهران برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده‌اند.

گفتنی است این رویداد توسط ۱۰۰استارتاپ و با همکاری پارک علم و فناوری گیلان، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان برگزار می‌شود، همچنین در این رویداد نماینده شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله ۱۰۰استارتاپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز حضور دارند تا بتوانند به صورت مشترک بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

این رویداد پنج شنبه ۱۵/۰۸/۱۳۹۹ برگزار خواهد شد و تیم‌های استارتاپی استان گیلان تا روز دوشنبه ۱۲/۰۷/۱۳۹۹ مهلت دارند تا طرح‌های خود را از طریق سایت http://www.۱۰۰startups.ir ثبت و ارسال کنند.

« ۱۰۰ استارت‌آپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که هر سال روی ۱۰۰ استارتاپ مرحله‌ی بذری تا ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند. این نهاد با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتابدهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی تلاش می‌کند فرایند شتاب‌گیری این استارتاپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند. « ۱۰۰ استارت‌آپ» تلاش می‌کند علاوه بر کمک به تازگی و پویایی زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه، فرصت‌های بهتری برای استارتاپ‌هایی با راه‌حل‌های فناورانه و محصول‌محور فراهم کند. امید داریم با اجرای پیوسته این فرایند، شیوه‌های نوآورانه و بلندنظرانه راه‌اندازی کسب‌وکار عمومی شود و در تمامی اصناف گسترش یابد.

لازم به ذکر است، اگر بنا هر دلیلی تیم‌های استارتاپی این استان نتوانند در رویداد سرمایه گذاری استان خود شرکت کنند؛ می‌توانند خود را برای رویداد‌های کشوری که ابتدای هر ماه برگزار می‌شود آماده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات