مراسم افتتاحیه نمایشگاه مجازی دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازاراستان لرستان برگزار شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه مجازی دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازاراستان لرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری لرستان؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار صبح امروز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۱۶ راس ساعت ۹:۳۰ با حضوردکتر سید موسی خادمی استاندار استان لرستان، دکتر شاکرمی رئیس پارک علم وفناوری لرستان، دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان، مسئولین استانی و شهرستانی، پژوهشگران، فناوران، اعضای هیات علمی، دانشجویان دانشگاه ها و کارشناسان به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر خسرو عزیری جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری صحبت های در خصوص ایام این هفته که هر کدام به یک اسم خاص می باشد بیان نمودند. ایشان در ادامه به تعامل هر چه بیشتر بین دانشگاه ها، پارک علم و فناوری و مراکز آموزش عالی با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی اشاره نمودند که این ارتباط موجب گسترش و تقویت مباحث اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی در جامعه خواهد بود. دکتر عزیری در پایان از ریاست پارک علم و فناوری لرستان به دلیل فراهم نمودن نمایشگاه مجازی بر بستر سایت این پارک تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر خادمی استاندار استان لرستان و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان بیان نمودند که با توجه به شرایط خاص موجود در جامعه به دلیل ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه مجازی ایده خیلی خوبی می باشد که این فرصت باعث شده که از توانایی های داخلی و بومی بیشتر استفاه شود.

رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری اظهار داشتند: مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری می بایست ارتباط بیشتری با صنعت داشته باشند و مسائل و مشکلات صنعت را با تعامل هم بر طرف نمایند. دکتر خادمی پس از بازدید از این نمایشگاه مجازی از دکتر شاکرمی رئیس پارک علم و فناوری تشکر نمودند .

دکتر محمودرضا شاکرمی دبیر نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در مراسم افتتاح نمایشگاه مجازی هفته پژوهش و فناوری اظهارداشت: امسال با توجه به همه گیری بیماری کووید ۱۹ در سراسرکشور و براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص عدم برپایی تجمعات، این نمایشگاه بر بستر سایت پارک علم و فناوری لرستان راه اندازی شده است. رئیس پارک علم و فناوری لرستان در ادامه بیان نمودند: پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید شعار هفته پژوهش و فناوری امسال می­باشد که در همین راستا از مدیران دستگا های اجرایی استان در طول این هفته دعوت بعمل آمده، که در حضور اساتید، پژوهشگران، نخبگان، اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و فناوران مسائل و مشکلات دستگاه خود را بر بستر این سایت بصورت مجازی بیان کنند و اعضای هیات علمی و فناوران بتوانند راهکارهای مناسب را جهت مرتفع نمودن آنها فراهم نمایند.

وی افزود: در بستر این سایت بصورت مجازی ۲۵ غرفه از شرکت های فناور، دستگاه های اجرایی استان، دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان و همچنین چندین کارگاه آموزشی در طول این هفته جهت شرکت عموم اختصاص یافته است. در پایان اعضای شرکت کننده در این نمایشگاه بصورت مجازی از دستاوردهای خود بصورت مجازی بازدید نمودند.

آدرس سایت نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری:

https://fanbazar.lstp.ir

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری استان لرستان

    پارک علم و فناوری استان لرستان

    پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات