فیسبوک تلویحا پذیرفت که نبرد بر سر حریم خصوصی را به اپل باخته است

به دنبال این اتفاق فیسبوک از چند وقت پیش نزاع خود را با اپل علنی کرده است. که یکی از تبلیغات آن می‌گوید: «ایده‌های خوب مستحق دیده شدن هستند.» این تبلیغ می‌خواهد اهمیت تبلیغات سفارشی را برای کسب و کارهای کوچک نشان دهد. فیسبوک نمی‌خواهد به این فکر کنید که هدف آن‌ها دریافت مجوز از شماست تا بتوانند تمامی فعالیت‌های آنلاین‌تان را ردیابی کنند و تبلیغات سفارشی‌تری را مقابل‌تان به نمایش بگذارند. بنابراین سوال این است که تبلیغ فیسبوک برای چه کسی طراحی شده؟ آیا این شرکت امیدوار است که اپل نظرش را عوض کند؟ این احتمال که بعید به نظر می‌رسد. اگر این اتفاق برای فیسبوک ناگوار است، مقصر اپل نیست، فیسبوک مدل تجاری خود را بر مبنای ایده‌ای طراحی کرده که اکثر مردم احتمالا مخالف آن هستند. ولی کسب و کارهای کوچک به احتمال زیاد همچنان می‌توانند به مشتریان خود تبلیغ نشان دهند.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات