فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کرد

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کرد


فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور، به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت‌های دانش‌بنیان در سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این مرکز رشد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، سرهنگ حسینعلی‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی نیشابور، از مرکز رشد فناوری این شهرستان و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این مرکز رشد بازدید کرد.

در ابتدا علیرضا شیرازی، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، ضمن ابزار خوش‌آمد به فرمانده نیروی انتظامی نیشابور و همراهان و اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به نام "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید بر تلاش همه‌جانبه برای تحقق بخشیدن به این مهم، به معرفی مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های عضو پرداخت. وی حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، به‌ویژه آن دسته از شرکت‌هایی که در حوزه‌های مرتبط با نظم، امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم فعال هستند را گامی موثر در پیشرفت و توسعه فعالیت‌های این شرکت‌ها برشمرد.

در ادامه، مدیران شرکت‌های فناور نیک فناوران کیان شرق با ایده محوری تولید دستگاه مه‌ساز امنیتی هوشمند با نام تجاری مه‌بیم، با ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گفته در این شرکت فناور به معرفی دستگاه هوشمند مه‌بیم و تاثیر به‌سزای استفاده از این دستگاه در پیشگیری از وقوع سرقت در اصناف مختلف به ویژه طلا و جواهر پرداختند و خواستار حمایت و معرفی و تاکید استفاده اصناف مختلف توسط فرماندهی محترم نیروی انتظامی از این محصول فناور شدند.

همچنین در این جلسه، سرهنگ حسینعلی‌زاده، فرمانده محترم نیروی انتظامی نیشابور، ضمن ابراز خرسندی از حضور در مرکز رشد فناوری نیشابور و  آشنایی با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، با تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی در تامین نظم و امنیت در سطح جامعه، استفاده از محصولات و خدمات فناورانه مرتبط با این حوزه در راستای حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان را مهم دانست و بهره‌مندی و استفاده صنوف مختلف از این محصولات و خدمات فناور و دانش‌محور را به عنوان یکی از سرمایه‌گذاری‌های مهم این بخش‌ها در زمینه تامین امنیت، حائز اهمیت برشمرد.

خاطرنشان می‌نماید در ادامه این جلسه، سرهنگ حسینعلی‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور از شرکت‌های فناور ساینا پردازش گسترش شرق (همیاب ۲۴)، به‌تیس فناور هوشمند شرق با زمینه فعالیت هوشمندسازی اماکن و IOT و شرکت پی جو داده خیام با زمینه فعالیت ارایه خدمات به کمک ابزارهای پی‌جویی فارنزیک نیز بازدید نموده و ضمن آشنایی با حوزه فعالیت‌ این شرکت‌های فناور به تبادل نظر در زمینه‌های مختلف مرتبط با پیشگیری و کاهش جرایم با مدیران این شرکت‌ها پرداخت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات