از شرکتهای عضو مرکز رشد نیشابور در هفته کار و کارگر نیشابور تقدیر شد

از شرکتهای عضو مرکز رشد نیشابور در هفته کار و کارگر نیشابور تقدیر شد


در مراسم پایانی گرامی داشت هفته کار و کارگر شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان، از شرکت‌های دانش‌بنیان شرق صنعت نیشابور و سنجش ابزار پویا آینده و شرکت فناور ناب‌آبادگران‌برنا عضو مرکز رشد فناوری نیشابور تقدیر به عمل آمد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان،  روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در اختتامیه مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر در شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان، شرکت‌های دانش‌بنیان شرق صنعت نیشابور و سنجش ابزار پویا آینده و شرکت فناور ناب آباد گران برنا و همچنین از کارگران برتر این شرکت‌ها با حضور مسولین محترم تقدیر به عمل آمد .

شرکت دانش‌بنیان شرق صنعت نیشابور  با زمینه فعالیت مکانیک و ماشین سازی و شرکت دانش‌بنیان سنجش ابزار پویا آینده با نام تجاری پویاک تولید کننده کنتورهای هوشمند چاه‌های آب کشاورزی از شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی خیام و عضو مرکز رشد فناوری نیشابور می‌باشند .

شرکت فناور ناب‌آبادگران‌برنا با نام تجاری ایناب، تولید کننده نماهای پیشرفته و نوین ساختمانی نیز عضو مرکز رشد فناوری نیشابور می‌باشد که واحد تولیدی این شرکت در شهرک صنعتی کمال شهرستان فیروزه مستقر و در حال فعالیت است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات