هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران برگزار میشود
هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران (DM talk) در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت آنلاین و حضوری برگزار میشود. نوپانا : این رویداد بزرگ حوزه بازاریابی ایران که پیش از این قرار بود در اسفند سال ۱۴۰۰ برگزار شود اما با همهگیری سویه جدید ویروس کرونا، به تعویق افتاد، هماکنون در ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال به صورت هیبرید برگزار میشود. برگزارکننده این رویداد، رسانه دیام برد است. این رویداد هرساله مخاطبین گستردهای از مدیران بازاریابی و دیجیتال گرفته تا کارشناسان، مدیران عامل و علاقهمندان این حوزه دارد و با گردهمآوری متخصصان و فعالان موفق حوزه، دانشی تجربی و کاربردی را به این طیف مخاطبین انتقال داده و فضایی برای شبکهسازی کامیونیتی مارکترهای ایران را فراهم میکند. در هشتمین رویداد DM talk، علی رسولی CMO بازار، مهدی حبیبی CMO اسنپفود، آرش خسرویان مدیر مارکتینگ علیبابا، پریسا رحیمی مدیر ایکامرس نستله، کوروش عباسی، مدیر باشگاه مشتریان بانک آینده، فرید ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات