جلسه‌ای مابین ریاست پارک علم و فناوری خراسان با معاونت مهندسی وزارت نفت صورت گرفت

جلسه‌ای مابین ریاست پارک علم و فناوری خراسان با معاونت مهندسی وزارت نفت صورت گرفت


در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، در محل غرفه معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت جلسه مشترکی در تاریخ ۲۵ ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مابین رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و معاون وزیر صورت گرفت.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، در محل غرفه معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت جلسه مشترکی در تاریخ ۲۵ ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مابین رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و معاون وزیر صورت گرفت، در طی این جلسه که با حضور معاون توسعه و پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی، مدیرکل نظارم تامین و تجاری سازی معاونت مهندسی، مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان رضوی و مشاوران حوزه صنایع معدن و فلزات انجام گرفت طرفین به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

شایان ذکر است که جناب آقای دکتر زیدی فر، اعلام کرده بودند: "پارک خراسان به عنوان هاب انرژی شرکت های فناور کشور"می‌باشد و تاکید بر افزایش همکاری‌ها و توسعه روابط داشتند.

آقای دکتر میرزائی، ضمن تاکید بر ظرفیت‌های استان و منابع انسانی راهبردهای اصلی پارک را برای توسعه بخش‌های انرژی، صنایع معدن و فلزات و همچنین صنایع کشاورزی و غذایی عنوان نمودند و از وزارت نفت خواستند تا همچون گذشته در این اهداف به پارک خراسان کمک کنند.

از جمله دیگر توافقات انجام شده در طی این جلسه، راه اندازی آزمایشگاه‌های مرجع برای تست محصولات تولیدی شرکت‌ها با همکاری اداره استاندارد و معاونت مهندسی وزارت نفت می‌باشد. همچنین معاونت مهندسی متعهد گردید تا با معرفی شرکت های پردیس انرژی پارک خراسان به پیمانکاران بزرگ از جمله پدک، اویک و... در جهت استفاده از ظرفیت‌های این شرکت‌ها اقدام نمایند. و در آخر نیز پارک خراسان از معاونت مهندسی خواست تا با معرفی هر چه بیشتر شرکت های دانش‌بنیان و فناور پارک خراسان به زیرمجموعه‌های وزارت نفت، در شکوفایی و اشتغال آفرینی آن‌ها سهیم باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات