دبیران گروه زیست شناسی آموزش و پرورش نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند

دبیران گروه زیست شناسی آموزش و پرورش نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند


جمعی از دبیران و معلمان گروه زیست شناسی آموزش و پرورش نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های فناور مستقر بازدید کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی،  شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ جمعی از دبیران و معلمان گروه زیست شناسی آموزش و پرورش نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های فناور مستقر بازدید کردند.

در این دیدار که به منظور آشنایی هرچه بیشتر معلمان با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و با هدف ترویج فرهنگ نوآوری و تقویت اکوسیستم نوآوری و فناوری در این شهرستان از مرکز رشد فناوری نیشابور برگزارشد، علیرضا شیرازی ، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور به بیان تاریخچه فعالیت مرکز رشد فناوری نیشابور و معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان این مرکز پرداخت و شرایط جذب و پذیرش در قالب طرح‌های مرکز نوآوری ، و دوره‌های رشد مقدماتی و رشد را برای ایشان تشریح کرد.

در ادامه این دیدار، جمعی از مدیران شرکت‌های فناور نیز به ارایه و معرفی محصولات و خدمات فناورانه و نواورانه خود پرداختند.

در حاشیه این دیدار، دکتر سید محسن صادق‌زاده ، رئیس هیئت مدیره شرکت فناور نوین مرهم اکسیر بارثاوا ، با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه فناوری نانو و کمک به تسهیل فرآیندهای جذب و پذیرش و حمایت از ایده‌های فناورانه در این حوزه تخصصی ،اعلام کرد این شرکت آمادگی پرداخت گرنت (بلاعوض) تا سقف ۵۰ میلیون ریال را پس از بررسی‌های کارشناسی و اخذ تاییدیه‌های لازم از این شرکت فناور را دارا می‌باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات