برگزاری جلسات تخصصی با  بانک تجارت ، شهرداری و سازمان‌های تابعه

برگزاری جلسات تخصصی با بانک تجارت ، شهرداری و سازمان‌های تابعه


به منظور کمک به توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مرکز رشد نیشابور جلسات تخصصی با بانک تجارت ، شهرداری و سازمان‌های تابعه با حضور ستاد و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی ، جلسات تخصصی معرفی و ارایه دستاوردها و محصولات و خدمات با حضور ستاد مرکز رشد فناوری نیشابور و جمعی از شرکت‌های فناور و دانش بنیان با مدیرعامل محترم بانک تجارت شعبه مرکزی نیشابور و همچنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و  سازمان حمل و نقل بار و مسافر  شهرداری نیشابور برگزار گردید.

در این جلسات، در ابتدا علیرضا شیرازی ، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور ، با تاکید بر تسهیل فرآیندهای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به ویژه در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال ، به معرفی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حاضر در جلسه پرداخت.

در این نشست‌های تخصصی که با حضور مدیران و کارشناسان بانک تجارت ، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیشابور برگزار شد ، هریک از این سازمانها با ارایه چالش های فناوری پیش روی سازمان خود خواستار ارایه راهکار و پیشنهادات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در راستای حل این نیازهای فناورانه شدند و مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو مرکز رشد فناوری نیشابور به بیان حوزه فعالیت ، محصولات و خدمات قابل ارایه در این زمینه پرداختند.

همچنین خاطر نشان می نماید ، ارایه انواع مدل‌های همکاری در قالب قردادهای حقوقی مختلف و نیز برگزاری جلسات تخصصی مجزا متناسب با موضوعات حوزه‌های فناوری‌های مرتبط، و شرایط استفاده  بسته‌های حمایتی مختلف قابل ارایه یه این شرکت‌ها از سوی بانک تجارت مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات