فعالان بخش خصوصی به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌های اقتصادی هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالان بخش خصوصی با تمام توان به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها و خسارات ناشی از آن هستند و بخش دولتی توان همپایی با آنان را ندارد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی؛ ابوالفضل چمندی در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان چناران با حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی، دکتر مسعود میرزائی شهرابی ، در بازدید از چند واحد صنعتی و دیدار با فعالان و مدیران واحدهای تولیدی گفت: این مایه خرسندی است که فعالان بخش خصوصی با شتاب به دنبال رفع عقب‌ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی هستند و دولت از این موضوع استقبال می‌کند.
معاون استاندار افزود : ما در دولت متعهد هستیم که قولی به مردم ندهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم، مشخص نیست زمانی که کشورهای اروپایی به دنبال پیشرفت تکنولوژی بودند، ما به دنبال چه بودیم که اکنون شاهد چنین عقب‌ماندگی‌هایی در حوزه اقتصادی هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در معیت معاون استاندار به اتفاق جمعی از مدیران بازدید میدانی از واحد دانش بنیان "نیان الکترونیک" شهرستان چناران داشت.

امیررضا رجبی در این بازدید با تاکید بر حمایت از تولیدات دانش‌بنیان، خراسان رضوی را یکی از استانهای پیشتاز در دانش‌بنیان‌سازی صنایع برشمرد و گفت: به طور قطع واحدهای تولیدی خواهان بهره‌مندی از توان شرکتهای دانش بنیان برای روزآمدسازی و رونق تولید خود هستند.

وی شرکت دانش‌بنیان نیان الکترونیک ، که از شرکت‌های تحت پوشش مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خراسان است را یکی ازبزرگترین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور ذکر و بیان کرد: این شرکت که تولیدکننده مبدل‌های الکترونیکی انرژی الکتریکی است، توانسته محصولات خود را علاوه بر تامین نیاز داخل کشور به کشورهای روسیه، سوریه، افغانستان و تاجیکستان نیز صادر کند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات