پارک‌های علم و فناوری بستری برای ایجاد دستاورد‌های پژوهشی پژوهشگران


رئیس اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک‌های علم و فناوری بستری را ایجاد کرده اند که زمینه ساز تجاری سازی دستاورد‌های پژوهشی پژوهشگران باشد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، نرگس خنده‌رو در همایش بانوان در صنعت افزود: در پارک‌های علم و فناوری، هدف ما این است که دستاورد‌ها و پژوهش‌های دانشگاه‌ها و دانشجویان و موسسات پژوهشی را بگیریم و با ایجاد بستری مناسب آنان را در پارک و مراکز رشد علمیاتی کنیم.
وی گفت: البته این ایده‌ها و نوآوری‌ها توسط فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها عملی خواهد شد و ما در پارک‌ها و مراکز رشد انتظار داریم تا فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف در پارک‌ها حضور یافته و مرحله عملیاتی کردن این پژوهش‌ها را در دست بگیرند.
رئیس اداره توسعه مراکز فناوری و ارتباط با دانشگاه پارک علم و فناوری خراسان افزود: دانشجویانی که در رشته‌های مختلف دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند با قرار گرفتن در این همایش‌ها می‌توانند درد صنعت و جامعه خود را پیدا کنند و ایده‌های خود را برای ترمیم این درد ارائه دهند.
خنده رو گفت: پارک‌ها چیزی حدود ۸۰۰ یا ۹۰۰ ایده و هسته فناور تشکیل داده اند و توانسته اند انسان‌های باتجربه بسازند.
وی افزود: هدف پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد‌ها این است که شمارا در راه عملیاتی کردن ایده‌های خود با دادن مشورت و راهنمایی‌های خوبی در حوزه کسب و کار، کمک و همراهی کنند.
در انتهای این همایش از دانشجویان متقاضی برای کار در شرکت‌ها دعوت به عمل آمد تا با ثبت نام و اطلاعات خود فرصت شغلی مناسبی را در اختیار داشته باشند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات