پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی میزبان تسهیلگران ورود به بازار تجهیزات پزشکی عمان بود


پارک علم و فناوری خراسان به دنبال توسعه بازار برای شرکت های فناور با یک شرکت مدیریت صادرات وارد گفتگو شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، پاویون  پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در نمایشگاه ایران هلث ، میزبان تسهیلگران ورود به بازار تجهیزات پزشکی عمان بود.

گفتنی است، شرکت سامانه ساز صنایع خراسان یکی از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری که کارگزار تجاری سازی پارک و صندوق نوآوری و شکوفایی و مشاور تایید صلاحیت شده تجهیزات پزشکی از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی نیز می‌باشد، با انعقاد قرارداد همکاری‌های مشترک با شرکت باتیس تجارت که از شرکت‌های مدیریت صادرات یا EMC است و از سازمان توسعه تجارت مجوز فعالیت دریافت نموده است، بستری برای حضور این شرکت‌ها در بازار های عمان فراهم نموده است.
شرکت باتیس تجارت در این جلسه اعلام کرد: در زمینه‌های مختلفی مانند شرکت در مناقصات وزارت بهداشت عمان و امکان کسب مجوز ورود کالای ایرانی به بازار عمان ، امکان صادرات محصولات فناورانه به کشورهای حوزه خلیج فارس، امکان جذب سرمایه گذار و شریک عمانی و انجام ERA و مطالعات بازار ارزیابی توان صادراتی می تواند تسهیل گر باشد.
همچنین در این جلسه شیوه‌های مختلف همکاری مثل اخذ درصدی از سهام شرکت فناور و یا خرید خدمت، برون سپاری بازرگانی و غیره مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.
شرکت سامانه ساز صنایع خراسان و  باتیس تجارت برای فراهم آوردن امکان حضور شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی در رویداد عمان هلث که در مهرماه برگزار می شود اعلام آمادگی کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات