بیست دومین دورهمی اعضای شبکه مرکز رشد ICT برگزار شد

بیست دومین دورهمی اعضای شبکه مرکز رشد ICT برگزار شد


نشست شرکت های فناورو دانش بنیان ICT استان خراسان رضوی و بیست دومین دورهمی اعضای مرکز رشد ICT برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ICT  استان خراسان رضوی و بیست دومین دورهمی اعضای مرکز رشد ICT با حضور بیش از ۸۰ نفر از اعضای شبکه فناوری اطلاعات استان در روز شنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل ساختمان تیراژ برگزار شد.

علی جاهدی مدیر پردیس ICT ضمن معرفی اعضای جدید به منظور شبکه‌سازی و آشنایی اعضا، افراد حاضر به معرفی مختصر خود پرداختند. پس از آن اخبار جدید مرکز رشد ارائه شد. ضمن اشاره به نشست‌ها و رویدادهای برگزار شده قبلی، برنامه‌های آتی نیز معرفی شد.

علی اسماعیلی معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان؛ ضمن اشاره به کمبود فضای مناسب متعلق به پارک در سطح شهر در خصوص امکان استفاده از قوانین پارک در ساختمان‌های تجاری و اداری در سطح شهر به شرط  حضور حداقل ۳ شرکت با مجموعا ۷۰ نیروی بیمه با عنوان لکه‌های فناوری اشاره کرد.

همچنبن در این نشست خانم مشایخان معاونت آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به معرفی پتانسیل‌های مجوزهای  آموزشی فنی و حرفه ای پرداخت.

جاهدی، نشست‌ها و دورهمی‌های مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات، با هدف شبکه‌سازی معمولا به صورت فصلی به میزبانی یکی از شرکت‌های مرکز رشد برگزار می‌گردد و ضمن ارایه تجربیات کسب و کاری شرکت میزبان، امکان آشنایی با پتانسیل سایر اعضای شبکه شرکت‌ها فراهم می‌آید.
جاهدی ضمن تبریک کسب جایگاه پارک علم و فناوری توسعه یافته به همه اعضای خانواده بزرگ این پارک و معرفی انجمن بلاکچین حاضرین و علاقه‌مندان به این فضا را به عضویت دعوت کرد.
جاهدی در ادامه اعلام کرد تصویب اولیه معافیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان از پرداخت عوارض تغییر کاربری در پهنه شهر مشهد از سوی کمیسیون شهرسازی شورای شهر مشهد خبر داد.

علی بهرامی زورمند رئیس فناوری اطلاعات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در خصوص حمایت‌های وزارت ارتباطات مربوط به بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ صحبت کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات