شرکت دانش‌بنیانی که به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات می‌دهد


شرکت سامانه ساز صنایع خراسان محور فعالیت خود را روی کمک به علاقمندان ورود به بازار دانش‌بنیان متمرکز کرده است.

آذر کیانی‌نژاد مدیرعامل شرکت سامانه ساز صنایع خراسان در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: شرکت ما در حوزه تجاری سازی دانش‌بنیان است و در همین حوزه دارای مجوز فناور هستیم.
وی تشریح کرد: منظور از تجاری سازی کلیه فعالیت‌هایی است که لازم است یک شرکت دانش‌بنیان انجام دهد از مرحله ایده پردازی، پخته کردن ایده، اخذ مجوزهای تولیدی، نحوه ورود به بازار، بازارسازی، برندینگ و فعالیت‌هایی که بتواند یک شرکت دانش‌بنیان را در اکوسیستم های کسب و کار موفق کند.
این فعالیت‌ها در مجموع تجاری سازی شرکت دانش‌بنیان را به دنبال دارد که ما در این حوزه دانش‌بنیان هستیم و خدماتی که بتواند شرکت‌ها را تجاری کند، ارائه می دهیم.
وی تاکیدکرد: در واقع فعالیت ما خدمت است و محصول فیزیکی نداریم. ما معتقدیم که خدمات دانش‌بنیان سخت‌تر و پیچیده‌تر از محصول هستند، زیرا وقتی یک محصول دارید با یک جسم صلب که ویژگی‌های ثابت و لایتغیری دارد؛ در ارتباط هستید که پارامترهایش در گذر زمان ثابت است.
آذر کیانی‌نژاد ادامه داد: ما توانسته‌ایم در شرکت سامانه ساز صنایع خراسان به وسیله دانش و تیم تخصصی همراهی که داریم و همچنین تجربه ۲۰ ساله فعالیت در حوزه خدمات فنی و مهندسی، از میان شرکت‌های دانش‌بنیان مشتری‌هایی داشته باشیم در سراسر کشور؛

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌هایی در عمان و افغانستان از خدمات ما استفاده می کنند.
دیرعامل شرکت سامانه ساز صنایع خراسان تاکید کرد: پارک علم و فناوری خراسان رضوی می‌تواند با پیوند دادن ما با شرکت‌های دانش‌بنیان برای ما این بستر را فراهم آورد که بتوانیم در حل مشکلات همکاران توانمند خود سهیم باشیم.
در حال حاضر اکثر شرکت‌های ما با مشکلاتی از قبیل فروش محصولات، صادرات محصولات، مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع مالی و مدیریت چرخه بازگشت پول خود، مواجه هستند که ما می‌توانیم در این زمینه خدمات دانش‌بنیان ارائه دهیم و به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کنیم که در اکوسیستم اقتصاد ورود کنند و موفق باشند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات