میزبان نماینده مدیران و کارشناسان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان بود

میزبان نماینده مدیران و کارشناسان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان بود


روز سه شنبه ۱۰ ام خرداد ماه ۱۴۰۱، پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی میزبان نماینده مدیران و کارشناسان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان بود.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی، روز سه شنبه ۱۰ ام خرداد ماه ۱۴۰۱، نماینده مدیران و کارشناسان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان از پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی بازدید کردند.

در این جلسه که با همکاری اداره روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌‌رضوی با هدف آشنایی با ساختار پارک علم وفناوری و مراکز رشد، از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی برگزار شد؛ در ابتدای جلسه سرکار خانم دکتر سیده نرجس علم الهدایی، سرپرست کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری، توضیحاتی راجع به نحوه پذیرش و حمایت از نوآوران برای تحقق مهم ترین هدف پارک علم و فناوری خراسان، یعنی تبدیل علم به ثروت و همچنین خدمات و حمایت های پارک از شرکت‌ها و تفاوت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری بیان کرد و در ادامه به سوالات بازدید کنندگان از قبیل مزایای عضویت در پارک و نحوه همکاری پارک با اداره آموزش و پرورش پاسخ داد.

در ادامه جلسه سرکارخانم دکتر نیکا خواجه‌پور، مسئول مالکیت فکری و انتقال فناوری پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی نیز به توضیح پیرامون نحوه ارائه خدمات مالکیت فکری، رصد و پایش فناوری به پارک و واحدهای فناور عضو پرداخت.

در پایان این جلسه  نماینده مدیران و کارشناسان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان از شرکت سامانه های ایمن یار هوشمند سایه بازدید کردند.

شرکت سامانه های ایمن یار هوشمند سایه، از شرکت‌مستقر در پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی هستند که در ضمینه تولید ردیاب با برند سایه، تولید کننده دزدگیر ردیاب‌های با برد نامحدود با برند سایه، تولید کننده تاکسی متر‌های با برند i-Cab با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه سیستم‌های مدیریت ناوگان‌های حمل و نقل و ردیابی فعال در زمینه اینترنت اشیاء فعالیت میکنند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات