دکتر راضی جلالی؛حمایت از ایده‌های نوین و خلاق

دکتر راضی جلالی؛حمایت از ایده‌های نوین و خلاق

نشست هم اندیشی هیات اندیشه ورز و نخبگان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان به میزبانی روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز جنوب، در این نشست که ظهر روز سه‌شنبه (۱۰ خردادماه ۱۴۰۱) در محل سالن اجتماعات روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، و با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، روسای روابط عمومی و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مشاور مدیرعامل این شرکت در امور زنان و خانواده، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، برگزار شد درخصوص ارائه ایده‌ها و نظرات به منظور تحقق شعار سال و شناسایی و استفاده از ظرفیت های استان بحث و تبادل نظر شد.

دکتر راضی جلالی رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان نیز در این نشست گفت: اگر مقایسه ای به لحاظ دارا بودن صنایع و میزان ایجاد شهرک های صنعتی و اشتغال زایی بین استان خوزستان و برخی دیگر از استان های کشور داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که علی رغم دارا بودن صنایع عظیم پتروشیمی، نفت و گاز، نیشکر، فولاد و ... اما این استان همچنان به لحاظ اشتغال‌زایی و ایجاد شهرک های صنعتی فعال نسبت به استان‌های دیگر فاصله‌های زیادی دارد.

وی یکی از مهمترین وظایف پارک علم و فناوری را بسترسازی برای توسعه شرکت‌های فناور و دانش بنیان دانست و افزود: به منظور تحقق شعار سال و رفع موانع و حمایت از شرکت های دانش بنیان، پارک علم و فناوری از تمامی ایده ها و نظرات اندیشمندان و صاحبان علم و دانش استفاده می‌کند و برای بهبود شرایط و وضعیت جامعه نهایت تلاش‌مان را در این مسیر انجام خواهیم داد.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات