کیفیت بالای محصولات تحسین برانگیز بود

کیفیت بالای محصولات تحسین برانگیز بود


پارک علم و فناوری خراسان رضوی، روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۱، میزبان ایساک لنین براوو، سفیر نیکاراگوئه بود.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۱، ایساک لنین براوو، سفیر محترم نیکاراگوئه از شرکت‌های حوزه پزشکی پارک علم وفناوری خراسان رضوی، با هدف آشنایی با محصولات حوزه پزشکی و بررسی راههای مناسب و توسعه بین شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی و همچنین صادرات محصولات و توسعه روابط صادرات با کشورهای آمریکای جنوبی بازدید کرد.

در این بازدید شرکت احیادرمان پیشرفته به توضیح پیرامون محصولاتی از قبیل، دستگاه‌های ونتیلاتور مراقبت ویژه،دستگاه‌های ماشین بیهوشی و همچنین دستگاه CT Scan پرداخت.

در ادامه شرکت سامان دارو نیز با تکیه بر دانش پزشکی جوانان ایرانی به معرفی محصولات متنوع بیوتکنولوژی و همچنین ظرفیت شرکت سامان داروی هشتم  و دارو فاکتور هشت انعقادی نوترکیب انسانی و بررسی راههای مناسب و توسعه بین شرکت سامان داروی هشتم و وزارت بهداشت نیکاراگوئه پرداختند.

شایان ذکر است، ایساک لنین براوو، پس از بازدید دو شرکت احیا درمان پیشرفته و سامان دارو هشتم و آشنایی با محصولات این دو شرکت، اظهار کرد: کیفیت بالای محصولات تحسین برانگیز بود، ما کاملا از کیفیت بالای محصولات پزشکی که در ایران ساخته می شود آگاه هستیم و کشور نیکاراگوئه به دنبال این است که  فرصت های همکاری بین دو کشور ایجاد شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات