کمک به مددجویان کمیته امداد از طریق محصولات دانش بنیان

کمک به مددجویان کمیته امداد از طریق محصولات دانش بنیان

کمک به ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد از طریق محصولات دانش بنیان
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، دکتر فیروزابادی معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی کشور به همراه مدیر کل و معاونان و مدیران کمیته امداد استان فارس با هدف استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال مددجویان از پارک علم و فناوری فارس بازدید کردند.
در این بازدید ظرفیت و توانمندی تعدادی از شرکتهای مستقر برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد توسط مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام از طریق بکارگیری محصولات این شرکتها، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. همچنین در خصوص همکاری دوجانبه در این حوزه با مدیران این شرکتها مذاکره و تبادل نظر شد.
استفاده از پهپادهای سمپاش حوزه کشاورزی محصول شرکت اسپاد سپهر پارسه، بکارگیری دستگاه تولید سم گیاهی از ضایعات باغی و کشاورزی محصول شرکت فصل پنجم فرح‌بخش، سرمایه گذاری در مزارع پرورش جلبک با مشارکت شرکت توسعه ذخایر زیستی جلبک، نصب پنل‌ها و آبگرمکن‌های خورشیدی، تولیدی شرکت سپید قوی مهر آور و استفاده از دستگاه‌های خشک کن طراحی و تولید شده توسط نانو فناوران صنعت آریوپارس ویرا توسط مددجویان، از جمله طرح‌هایی بودند که در این بازدید مورد توجه قرار گرفتند.
معاون اشتغال کمیته امداد در نشست جمع بندی این بازدید گفت: تاکید ما روی اشتغال مددجویان و به ویژه فرزندان این مددجویان با استفاده از محصولات دانش بنیان و با مشارکت شرکتهای دانش بنیان است و کمیته امداد امادگی دارد با هر شرکتی که بتواند برای مددجویان اشتغال ایجاد کرده و یا اینکه مددجویان را برای فروش و ارایه محصولاتشان کمک کند و یا مشاوره بدهد همکاری نماید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات