گرنت­ های خوشه سازی، مهارت و رشد اجرا می شود

گرنت­ های خوشه سازی، مهارت و رشد اجرا می شود

گرنت­ های خوشه سازی، مهارت و رشد اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بر اجرای گرنت های خوشه سازی، مهارت و رشد در استان قم با محوریت پارک های علم و فناوری تاکید کرد.
دکتر محمد جعفر صدیق در بازدید از پارک علم و فناوری استان قم با بیان این­که ظرفیت­ها و دستاوردهای پارک قم  فراتر از انتظار و قابل ستایش است گفت: بدون شک با راه اندازی گرنت های سه گانه مذکور این ظرفیت­ها و قابلیت­ها بیش از پیش رشد و توسعه خواهند داشت.
دستاوردهای پارک قم ستودنی و فراتر از انتظار است
وی با بیان این­که دولت باید خود را با دستاوردهای فناورانه شرکت­های فناوری تطبیق دهد گفت: قرار نیست هر حرکت و فرایند شرکت­های فناور که برای مدیران دولتی قابل فهم نبود دچار محدودیت و منع و لغو شود و جلوی رشد و توسعه ایده های فناورانه گرفته شود.
رئیس پارک فاوا با تاکید براین­که هیچ برنامه ای برای فعالیت موازی و خارج از چهارچوب زیست بوم فناوری استان ها نداریم گفت: خود را ملزم کرده ایم که امکانات و ظرفیت های خود را با مشارکت و در بطن پارک های علم و فناوری به کار بگیریم.
صدیق حمایت از شرکت­های فناور عضو پارک های علم و فناوری را ضروری و مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در استان قم ظرفیت­های بسیار خوبی وجود دارد که باید با مشارکت و همراهی زیست بوم فناوری استان به بهره برداری برسد.
وی هدف از اجرای گرنت خوشه سازی را حمایت از شرکت های زایشی برآمده از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: پارک­های علم و فناوری باید برای توسعه گرنت­ های خوشه سازی، مهارت و رشد با مجموعه فاوا همکاری موثر داشته باشند.

دکتر سید حسین اخوان علوی، رئیس پارک علم و فناوری استان قم، ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت های زیست بوم نوآوری و فناوری و تشریح عملکرد پارک علم و فناوری استان، هم افزایی و همکاری پارک فاوا و پارک استان قم را در توسعه اقتصاد دانش بنیان مهم و ضروری قلمداد کرد.
شایان ذکر است، در این بازدید دکتر صدیق، رئیس پارک فاوا، مهندس یزدان پناه، معاون فناوری فاوا، مهندس غلامپور، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم و دکتر هانی، رئیس هیئت مدیره نظام صنفی رایانه از شرکت دانش بنیان جوامع تدبیر سلام(باسلام) و شرکت دانش بنیان نرم افزاری آفاق بازدید کرده و در جریان فعالیت ها و دستاوردهای آنها قرار گرفتند.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات