شرکت های مرکز رشد نیشابور با قوانین و ساختارهای تامین اجتماعی آشنا شدند

شرکت های مرکز رشد نیشابور با قوانین و ساختارهای تامین اجتماعی آشنا شدند


جلسه هم اندیشی شرکتهای دانش‌بنیان و فناور مرکز رشد فناوری نیشابور با حضور معاون، مسئول درآمد و مسئول اجراییات تامین اجتماعی شهرستان نیشابور، به مناسبت هفته تامین اجتماعی و به منظور بررسی قوانین و مقررات تامین اجتماعی ویژه شرکتهای دانش بنیان و فناور برگزار گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، به مناسبت هفته تامین اجتماعی، جلسه هم‌اندیشی شرکتهای دانش‌بنیان و فناور مرکز رشد فناوری نیشابور با حضور معاون،مسئول درآمد و مسئول اجراییات سازمان تامین اجتماعی نیشابور در سالن جلسات مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس مازیار ناظران ،سرپرست مرکز رشد فناوری نیشابور، ضمن خوش آمد گویی به مهمانان محترم، به معرفی ماموریت و رسالت پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد پرداخت.

سرپرست مرکز رشد فناوری نیشابور، در ادامه ضمن معرفی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این مرکز و ظرفیت‌ها و توانایی های هر یک از این شرکتها، توجه ویژه در راستای حمایت حداکثری از شرکتهای فناور و دانش‌‌بنیان را در سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، یکی از گام های مهم تحقق شعار سال برشمرد.

در ادامه ی جلسه، جناب آقای کامیاب، معاون محترم سازمان تامین اجتماعی شهرستان نیشابور، قوانین و مقررات و آیین نامه‌های مرتبط با شرکت‌های دانش بنیان و فناور شهرستان را تشریح نمود.

در پایان جلسه نیز شرکت‌های حاضر به پرسش و پاسخ با مسئولین اجرایی سازمان تامین اجتماعی شهرستان پرداختند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات