جلسه هم اندیشی شرکت‌های مرکز رشد نیشابور با کارگزار محترم حوزه صنایع فولادی برگزار شد

جلسه هم اندیشی شرکت‌های مرکز رشد نیشابور با کارگزار محترم حوزه صنایع فولادی برگزار شد


اولین جلسه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور مرتبط با حوزه صنایع فولادی با حضور کارگزار محترم پارک علم و فناوری خراسان رضوی، جناب آقای مهندس بالاور، در محل شرکت دانش‌بنیان پویاک برگزار گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، در راستای اولویت‌های اصلی پارک علم و فناوری خراسان رضوی در ایجاد و توسعه پردیس فناوری صنایع معدنی شرق کشور، اولین جلسه هم‌اندیشی شرکت‌های فناور و دانش بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور مرتبط با حوزه صنایع فولادی با حضور کارگزار محترم پارک علم و فناوری خراسان رضوی، جناب آقای مهندس بالاور ، به میزبانی شرکت دانش بنیان پویاک برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس مازیار ناظران، سرپرست مرکز رشد فناوری شهرستان نیشابور، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد نیشابور در راستای افزایش تعاملات با صنایع فولادی و معرفی حوزه فعالیت‌های مرتبط با این شرکت‌ها ضمن تشکر از مشارکت خوب شرکت‌های حاضر در جلسه، تشکیل این جلسات تخصصی و استفاده از ظرفیت‌های مشاور و کارگزار محترم جناب آقای مهندس بالاور را گامی مثبت در راستای تعاملات حداکثری شرکت‌ها با صنایع فولادی برشمرد.

در ادامه مهندس بالاور کارگزار و مشاور محترم پارک علم و فناوری خراسان نیز با اشاره به تفاهم نامه صورت گرفته با مجتمع فولاد خراسان و نیز تشکیل گروه تخصصی صنایع معدنی و فلزی، ابراز آمادگی کرد تا در این زمینه از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم در راستای اولویت های پارک علم و فناوری خراسان استفاده نماید.

در این جلسه ، مدیران عامل شرکتهای فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور نیز با معرفی فعالیتها و دستاوردهای مرتبط با صنایع فولادی به ارایه پیشنهاداتی در این خصوص پرداختند .

همچنین خاطر نشان می نماید در پایان این جلسه هم اندیشی از خط تولید و واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان پویاک به مدیر عاملی آقای مهندس یارمحمدی نیز بازدید بعمل آمد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات