برگزاری دومین رویداد فناورانه ارائه طرح های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی

برگزاری دومین رویداد فناورانه ارائه طرح های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی

برگزاری دومین رویداد فناورانه ارائه طرح های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، دومین رویداد فناورانه ارائه طرح های سرمایه گذاری صنایع شیمیای استان قم برگزار می شود.
بنابراین گزارش، پارک علم و فناوری استان قم با همراهی و اجرای شرکت فناور مهراد تک و محوریت فرآوری و ایجاد ارزش افزوده در مواد معدنی و با هدف شناسایی و ارائه طرح های سرمایه گذاری فناورانه به شرکت های صنعتی و سرمایه گذاران تخصصی دومین رویداد فناورانه ارائه طرح های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی را برگزار می کند.

دکتر مهدی مرادی، مدیرعامل مهراد تک و کارگزار فن بازاراستان قم با بیان اینکه قم با داشتن سهمی مهم در صنایع شیمیایی کشور، می تواند تبدیل به یکی از قطب های تولید محصولات با فناوری و ارزش اقتصادی بالا تبدیل شود گفت:این رویداد با تمرکز بر سه حوزه نوآوری های مواد شیمیایی و فرآوری مواد معدنی در محورهایی مانند تجهیزات و ماشین آلات و قطعات خاص، فرمولاسیون و محصولات جدید، داخلی سازی مواد اولیه، فرآوری مواد معدنی و بازیافت ضایعات، بهبود خواص و افزایش کیفیت محصولات برگزار می شود.

وی در مورد نحوه انتخاب و گزینش طرح ها گفت: طرح ها و نیازهای دریافتی توسط دبیرخانه بررسی شده و ۸ طرح منتخب در روز رویداد ارائه خواهند شد.

دکتر مرادی یکی از ویژگی های مهم این رویداد را حضور فعال مجموعه تخصصی سرمایه گذاردر این حوزه عنوان کرد و گفت: این سرمایه گذاران به عنوان سرمایه گذار هوشمند در رویداد حاضر خواهند بود که علاوه بر سرمایه گذاری، توانایی های گسترده ای در ایجاد شبکه صنعتی و تجاری برای طرح های شما دارند.

مدیرعامل شرکت فنی و تخصصی مهراد تک با بیان اینکه علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت طرح و ایده می توانند به سایت  WWW.QOMSTP.IR  مراجعه کنند گفت: با توجه به ظرفیت های بالای این حوزه پیش بینی می شود حداقل ۴ قرارداد سرمایه گذاری عقد و امضا شود.
دومین رویداد رفع نیازهای فناورانه صنایع شیمیایی


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات