سومین رویداد استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

سومین رویداد استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

سومین رویداد استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، سومین رویداد استارتاپی سرآمدان شاهد و ایثارگر با همراهی و مشارکت پارک استان قم برگزار می شود.

بنابراین گزارش، بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراهی مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و پارک علم و فناوری استان قم با هدف ترویج گفتمان کارآفرینی بین اعضای خانواده‌های شاهد و ایثارگر، تشویق و حمایت از فعالیت‌های نخبگان شاهد و ایثارگر با رویکرد توانمندسازی آنان ، هدفمند نمودن نحوه حمایت از نخبگان و سرآمدان ایده های نو برگزیده شاهد و ایثارگر، ارتقاء سطح علمی، پژوهشی، فرهنگی و منزلت اجتماعی نخبگان و سرآمدان، رفع نیازهای جامعه به خصوص ایثارگران با تکیه بر توان تولید و خلاقیت ایده پردازان و شرکت های دانش بنیان جوانان ایثارگر کشور درصدد برگزاری این رویداد است.
براساس اعلام دبیرخانه رویداد سرآمدان شاهد و ایثارگر فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مستندسازی نرم افزارها، اپلیکیشن ها، بازی های رایانه ای و… خدمات آموزشی، خدمات اداری و حقوقی در سازمان، سلامت، مراقبت های سالمندی و امور جانبازان،امداد و نجات،گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه ای و کشاورزی و دامداری، صنایع غذایی،اشتغال، مسکن، نفت و انرژی های تجدید پذیر و لجستیک از جمله محورهای قابل پذیرش در این رویداد هستند.
در این رویداد علاوه بر دریافت هدایای نفیس و لوح سپاس و تندیس استارت آپ شاهد و ایثارگر ایده های برگزید از امکانات و حمایت های پارک علم و فناوری استان و مرکز رشد شاهد و ایثارگر برخوردار می شوند.
علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه پذیرش و ثبت ایده به سامانه گنج شاهد به نشانی www.ganjshahed.ir مراجعه نمایند.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات