همایش عظیم دانشجویان بسیجی‌نخبه کشوری طرح ولایت در پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی برگزار شد

همایش عظیم دانشجویان بسیجی‌نخبه کشوری طرح ولایت در پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی برگزار شد


روز یکشنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۱، پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی میزبان دانشجویان نخبه بسیجی طرح ولایت کشور بود.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، روز یکشنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۱، ۴۰۰ نفر از دانشجویان نخبه عضو طرح ولایت بسیج کشوری با هدف افزایش امید و ترویج گفتمان "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" در راستای امتداد برگزاری اردوهای پیشرفت (روایت گمشده) از پارک علم و فناوری خراسان رضوی بازدید کردند.

در این نشست دانشجویان ضمن بازدید از شرکت‌های " احیا درمان پیشرفته ، سامانه های دقیق نوین افراز ، پژوهشی صنعتی طاها قالب توس و مجتمع آزمایشگاهی واقع در پارک علم و فناوری خراسان رضوی در سالن همایش ساختمان مرکزی، با هدف استفاده از تجارب و روایت زندگی مربوط به مسیر‌های طی شده برخی مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان همچون بهپویان امین منتظر با مدیریت جناب آقای مرتضی تقوائی حسین زاده، خدمات نیروگاهی آهار شرق با مدیریت جناب آقای محمدرضا هاتف و تحقیق و توسعه یسنا پارس با مدیریت سرکار خانم مریم امامدادی، گردهم آمدند.

همچنین در این نشست جناب آقای سیدایمان شریعتی مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره بر اهمیت این بازدید گفت: این رویداد می‌تواند برای دانشجو‌ها مفید واقع شود.

مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: دانشجو‌یانی که دارای ایده و طرح هستند در بیشتر مواقع، به  دلیل تخصص نداشتن در امور رسانه نمی‌توانند ایده‌های خود را به مرحله عمل برساند و این رویداد می‌تواند برای این دانشجو‌ها مفید واقع شود.

وی افزود: پارک علم و فناوری به عنوان بخشی از وزارت علوم حامی ایده‌ها وطرح‌هایی است که امکان به نتیجه رسیدن آن وجود دارد و این پارک بستر خوبی را برای تمرکز بهتر دانشجویان و شرکت‌ها ایجاد می‌کنند تا آن‌ها در ابتدای کارشان بتوانند طرح‌های خود را عملی کنند.

شریعتی ادامه داد: اینجا فضایی است که هم به ایده‌های اولیه دانشجویان تازه کار اهمیت می‌دهد و هم برای مشکلات آن‌ها راه حل و مشاوره ارائه می‌دهد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات