بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان سرما‌یه‌گذاری مستقیم بر روی تیم‌ها انجام شد

بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان سرما‌یه‌گذاری مستقیم بر روی تیم‌ها انجام شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، «رویداد سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران» با حضور و مشارکت بالغ بر ۹۰ تیم، ۱۶ شتابدهنده، بیش از ۲۰ صندوق و سایر فعالان حوزه فناوری و نوآوری از اقصی نقاط کشور به دو صورت حضور و مجازی در شهر گرگان برگزار شد.

در این رویداد دو روزه، با گردهم‌آوری صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع، شتابدهنده‌های موفق کشور در حوزه‌های مختلف و همچنین همراهی انجمن وی‌سی، صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر ارکانی که باعث رشد تیم‌های فناور، استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شوند شرایط مناسبی برای صاحبان کسب‌وکارهای نوپا ایجاد شد تا بتوانند در زمانی کوتاه با مجموعه‌ای از صندوق‌ها و شتابدهنده‌ها به صورت هم‌زمان ارتباط برقرار نمایند و از طرفی سرمایه‌گذاران با سبدی از ایده‌ها و تیم‌های ارزیابی شده و منتخب اقدام به تزریق سرمایه در این حوزه نمایند.

این رویداد با تجمیع تیم‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین غربال و ارزیابی آن‌ها، زمینه مواجهه سرمایه‌پذیران و سرمایه‌گذاران را فراهم نمود و در پایان، قریب به ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مستقیم بر روی استارتاپ‌ها، واحدهای فناور و دانش‌بنیان انجام پذیرفت.

لازم به ذکر است، بیش از ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان در این رویداد موفق به جذب سرمایه شده و کماکان رایزنی بین شرکت‌کنندگان و صندوق‌های خطرپذیر و شتابدهنده‌ها ادامه دارد.

گفتنی است، تعداد پنج تفاهم‌نامه همکاری مشترک نیز با هدف حمایت مالی از استارتاپ‌ها و واحدهای فناور و دانش‌بنیان در حاشیه این رویداد مهم، فی‌مابین صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان با صندوق‌های پژوهش و فناوری و شتابدهنده‌های حاضر در رویداد منعقد گردید.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات