اعضای کارگروه صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شدند

اعضای کارگروه صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شدند


روز سه شنبه ۴ ام مرداد ۱۴۰۱، دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی، اعضای کارگروه صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان رضوی را منصوب کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی؛ با تلاش‌های مستمر دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در راستای تشکیل پردیس صنایع معدنی، روز سه شنبه ۴ ام مرداد ۱۴۰۱، طی فرآیندی احکام کارگروه صنایع معدنی مبنی بر ماموریت ایجاد زیرساختهای لازم جهت تاسیس و توسعه پردیس صنایع معدنی شرق کشور و شبکه سازی و انسجام در فعالیت شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه مذکور ابلاغ شد.
لازم بذکر است که پردیس صنایع معدنی به عنوان پایلوت و مرکز هدف صادرات غیر نفتی و جلوگیری از خام فروشی این دست آورد گرانبها و یک جهش عظیم دانش بنیان در سالی که معطر به نام گذاری آن از طرف مقام معظم رهبری می‌باشد شکل گرفته است.
دکتر میرزائی بارها این واژه را مورد تاکید قرار داده که " پردیس صنایع معدنی به مثابه طفلی نو پاست، که نیاز به حمایت و هدایت دارد تا به سرمنزل مقصول و بالندگی و پویایی و رشد رسیده و به عنوان بازوی مستحکم در اختیار منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.
شایان ذکر است: در این احکام جناب آقای دکتر حسینعلی اخلاقی امیری به عنوان رئیس کارگروه صنایع معدنی و آقایان مهندس مسعود جمشیدیان، دکتر علی اسماعیلی، مهندس داود تفضلی، دکتر سیدایمان شریعتی، مهندس امیر دایی‌صراف و  مهندس مجید بالاور، به عنوان اعضاء این کارگروه ابلاغ دریافت کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات