سرپرست دانشگاه نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کرد

سرپرست دانشگاه نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کرد


نشست صمیمی سرپرست مرکز رشد فناوری نیشابور با سرپرست محترم دانشگاه نیشابور به منظور افزایش تعاملات و فعالیتهای مشترک در سال تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین به میزبانی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه نیشابور ، نشست صمیمی سرپرست مرکز رشد فناوری نیشابور با سرپرست محترم دانشگاه نیشابور به منظور افزایش تعاملات و فعالیتهای مشترک در سال تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین به میزبانی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید.

در ابتدای این دیدار جناب آقای مهندس  مازیار ناظران، سرپرست مرکز رشد فناوری نیشابور، ضمن خیرمقدم جهت بازدید و حضور دکتر رحمانی دوست، سرپرست محترم دانشگاه نیشابور، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در طی سالیان مرکز رشد نیشابور و ظرفیت ها و پتانسیل های این مرکز ارائه نمود. در این دیدار جناب آقای مهندس ناظران با اشاره به برخی از مسائل  و مشکلاتی جاری مرکز رشد از سرپرست محترم دانشگاه نیشابور در راستای حمایت های لازم از طریق وزارت علوم، درخواست همکاری داشتند.

در ادامه این دیدار جناب آقای دکتر رحمانی‌دوست ضمن اشاره به ظرفیت های مرکز رشد شهرستان در راستای تحقق عملی منویات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن شعار سال، بیان نمود ارتباط بین دانشگاه نیشابور و مرکز رشد با توجه به ماموریت ها و اهداف برنامه ریزی شده در راستای فعالیت های دانش بنیان، می بایست گسترش و تقویت گردد. ایشان فرمود دانشگاه نیشابور دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در بین اساتید از نظر علمی و پژوهشی می باشد و می توان از این ظرفیت جهت ایجاد هسته های مشترک  فنآور و دانش بنیان استفاده نمود.

همچنین خاطرنشان می نماید در ادامه بازدیدی از فضای مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکتهای فناور و دانش بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور صورت گرفت .



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات