بازدید فرمانده تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید فرمانده تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور


جلسه هم‌اندیشی سردار سلیمانی فرمانده محترم تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا نیشابور با سرپرست و ستاد مرکز رشد فناوری نیشابور و بررسی مسایل جاری و همراه با بازدید از برخی از شرکتهای فناور و دانش بنیان مستقر برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، جلسه ی هم‌اندیشی سردار حسین سلیمانی فرمانده محترم تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا نیشابور با سرپرست و ستاد مرکزرشد نیشابور در راستای بررسی مسائل جاری مرکز رشد نیشابور برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سرپرست مرکز رشد نیشابور جناب آقای مهندس مازیار ناظران با بیان رسالت مراکز رشد و پارک های علم و فناوری با ارایه گزارشی از اهم اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در مرکز رشد فناوری نیشابور به معرفی اجمالی شرکت های فناور و دانش بنیان مرکز رشد نیشابور و ظرفیت های موجود پرداخت .

وی هم چنین با اشاره به برخی از مشکلات موجود در این مرکز رشد به منظور توسعه زیر ساختها و کمبود فضای اداری با توجه به تقاضای زیاد مبنی بر استقرار در این مرکز رشد ، توجه ویژه به این مهم را خواستار شد و گامی موثر در تحقق شعار سال تولید،دانش بنیان ،اشتغال آفرین برشمرد.

در ادامه ی جلسه سردار حسین سلیمانی  فرمانده محترم تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا نیشابور ، ضمن بازدید از مجموعه مرکز رشد فناوری نیشابور با ارایه راهکار هایی در خصوص مسائل مهم مطرح شده در این جلسه هم اندیشی، استفاده از ظرفیتهای شهرستان نیشابور در بخش های مختلف دولتی و خصوصی با هماهنگی و تاکید ایشان به ویژه در مساله توسعه زیرساختها را از مهمترین اقدامات پیش رو در سال جاری به منظور حل مشکلات و مسائل جاری برشمرد.

همچنین خاطر نشان می نماید در پایان این جلسه ، ایشان از برخی از شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید به عمل آوردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات