مدیریت پژوهش شرکت نفت و گاز اروندان به شرکتهای پردیس انرژی بازدید کرد

مدیریت پژوهش شرکت نفت و گاز اروندان به شرکتهای پردیس انرژی بازدید کرد


مدیر پژوهش شرکت نفت و گاز اروندان به همراه کارشناس واحد و مشاورین پارک علم و فناوری خراسان در حوزه نفت و گاز در قالب برگزاری نشست، نمایشگاه توانمندی ها و بازدید از واحدهای تولیدی شرکتهای فناور بازدید نمودند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، بازدید جناب دکتر نویری، مدیریت پژوهش و فناوری و مهندس شجاعی، کارشناس پژوهش شرکت نفت و گاز اروندان با توجه به مذاکرات قبلی مدیریت پردیس در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت و گاز تهران و دعوت پارک علم و فناوری خراسان و در قالب برنامه یک روز صورت گرفت.

نفت و گاز اروندان به عنوان دومین شرکت تولیدکننده نفت در کشور و مشتمل بر سه واحد بهره برداری کارون، آزادگان و دارخوین، به عنوان واحد رابط تامین تجهیزات صنعت نفت در منطقه خوزستان شناخته شده و از این جهت میتواند به عنوان همکار در ارائه توانمندی شرکتهای دانش بنیان و ورود به حوزه صنعت بالادستی صنعت نفت شناخته شود.

این بازدید که با حضور مهندس خراط و دکتر خدری مشاورین پارک در حوزه توسعه بازار صنعت نفت و گاز، در قالب ۳ بخش نشست و ارائه توانمندی، برگزاری نمایشگاه محصولات فناورانه و بازدید از واحدهای طراحی و تولید مجموعه های فناور صورت گرفت.

- ارائه شرکت‌های پردیس فناوری انرژی؛  این جلسه با حضور نمایندگان ۱۸ شرکت عضو، در سالن جلسات پارک علم و فناوری برگزار و هر شرکت در بازه زمانی تعیین شده به شرح رزومه و توانمندی خود پرداخت. در پایان ضمن تاکید رعایت مباحثی نظیر اخذ و رعایت استانداردی در مورد محصولات تولیدی بخصوص بدلیل کاربری این تجهیز در صنایع بالادست مقرر شد جداگانه لیست توانمندیها و محصولات هر شرکت به انضمام فایلهای ارائه شده در اختیار کارفرما قرار گیرد.

- نمایشگاه تخصصی محصولات فناورانه؛ تعداد ۹ شرکت در این بخش حضوریافتند که ضمن ارائه محصولات خود از نیازهای نفت و گاز اروندان مرتبط با حوزه خود آگاهی یافتند.ارائه پیشنهاد در خصوص ساخت بار اول تعدادی از تجهیزات مورد نیاز، بازدید از منطقه عملیاتی و برگزاری جلسات تخصصی و پیشنهاد ارائه پروپوزال های فنی از اهم مذاکرات این بخش از بازدید است.

-بازدید از شرکتهای فناور
در این بخش نیز از شرکت فناور و دانش بنیان مستقر در زمینه های تجهیزات دوار، ابزار دقیق و مواد شیمیایی به انتخاب قبلی کارفرما بازدید شده و ضمن شرح روند طراحی و تحقیق و توسعه هر شرکت، آخرین دستاوردها و محصولات ارائه گردید. توسعه سیستم های نگه داشت و مدیریت دارایی های فیزیکی، ارائه تجهیز مناسب برای تزریق سیال به چاه های فشار بالا، تامین نیازهای ابزار دقیق و بروز رسانی سیستم کنترل از جمله مواردی بود که در این بازدید به عنوان نیازهای نفت و گاز اروندان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات