اقتصاد دانش بنیان یکی از اولویت های مهم استان یزد

اقتصاد دانش بنیان یکی از اولویت های مهم استان یزد

محمدعلی طالبی، استاندار یزد درنشست صمیمانه فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان و نوآفرین با محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، اقتصاد دانش بنیان را یکی از اولویت های مهم استان یزد دانست.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، طالبی افزود: امروز مشکل آب استان از اولویت‌های اساسی است و اگر با این موضوع روبرو نبودیم قطعا بحث اقتصاد دانش بنیان، اولویت نخست استان بود.
استاندار یزد در این نشست با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فعالیت های نوآورانه در استان، گفت: از نخستین روز های تصدی استانداری یزد، بحث واگذاری کارخانه درخشان استان به یک مجموعه مطرح بود که سریع در این زمینه ورود کرده و موضوع تبدیل آن به کارخانه نوآوری را دنبال و موافقت‌های آن از طریق راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین گرفته شد.
وی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی این کارخانه فردا در سفر رئیس جمهور به استان آغاز می شود که قطعا می‌تواند نقش بسیار مهمی در زمینه تحول این حوزه داشته باشد.
طالبی با اشاره به مشکلات زمین طرح جامع پارک علم و فناوری استان، ابراز امیدواری کرد: این موضوع قابل حل شدن است و امیدواریم به‌ زودی شاهد احداث واحدهای شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری در این زمین باشیم.
گفتنی است، نشست صمیمانه فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان و نوآفرین با محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، روز شنبه ۱۸ آبان ۹۸ با حضور اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی، مهدی کشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت عتف، محمد علی طالبی، استاندار یزد، اکرم فداکار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، علی وحدت، رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، محمدمهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد، قاسم برید لقمانی، رئیس دانشگاه یزد، جمال الدین عزیزی، شهردار یزد و جمعی از مسئولین استانی در مرکز فناوری اقبال برگزارشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات