امکان استفاده از توان و استعداد دانشجویان نخبه در واحدهای فناور لرستان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، در راستای هماهنگی و بهره مندی واحدهای فناور از هفتمین دوره طرح احمدی روشن در استان، جلسه ای با حضور رئیس و کارشناسان بنیاد نخبگان استان لرستان، سرپرست پارک علم و فناوری و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته در محل این پارک به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان تشریح کرد: در طرح شهید احمدی روشن هسته‌های نخبگان دانشجویی در قالب حل یکی از مسائل کشور آموزش و مشارکت داده می شوند. هر هسته از سه بخش تشکیل می شود؛ استاد خبره که یک متخصص دانشگاهی یا صنعتی است که توانایی و تجربه برای تربیت مستعدین را دارد و موضوع و مساله ای که قرار است تیم بر روی آن کار کند را تامین می کند.

حمزه امیری دانشجویان نخبه لرستانی در کل کشور و دانشجویان نخبه سایر استان ها که در دانشگاه های استان لرستان در حال تحصیل هستند را مشمول این طرح برشمردند.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان گفت: واحدهای صنعتی و فناور جهت پیشبرد طرح های تحقیق و توسعه شرکت ها و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود می توانند از ظرفیت های این طرح استفاده کنند.

فرهاد نامداری امکان تامین نیروی انسانی و پرداخت هزینه های مربوطه از سوی بنیاد نخبگان و همچنین استفاده از حمایت های مختلف بنیاد از واحدهای فناوری که به عنوان راهبر تیم های دانشجویی انتخاب می شوند را از مزایای ورود واحدهای فناور در این طرح برشمرد.

حاضرین در این جلسه در خصوص انواع اجرایی طرح و مشارکت ( بنیاد، حامی و راهبر) بحث و تبادل نظر کردند. گفتنی است مهمترین اهداف این طرح حل مشکلات صنعت و واحدهای فناور و توانمند سازی دانشجویان می باشد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بنیاد نخبگان استان لرستان مراجعه نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات