دستگاه سنگ زنی دنده (سنگزنی پروفیل دنده های Helical) رونمایی شد


متخصصان شرکت توسعه ماشین های دوار آراد توس به عنوان یکی از شرکتهای ذیل گروه پرتو، با حضور مدیر کل نظام تامین و تجاری سازی وزارت نفت از تجهیز سنگ زنی CNC پروفایل دنده رونمایی کردند. این تجهیز، با قابلیت سنگزنی پروفیل اینولوت دنده های هلیکال و ساده، امکان بازرسی ابعادی CMM پروفیل دنده تا قطر ۱۵۰۰ میلیمتر را داراست.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، متخصصان شرکت توسعه ماشین های دوار آراد توس به عنوان یکی از شرکت‌های ذیل گروه پرتو صنعت پاژ ، با حضور مدیر کل نظام تامین و تجاری سازی وزارت نفت از تجهیز سنگ زنی CNC پروفایل دنده رونمایی کردند. این تجهیز، با قابلیت سنگزنی پروفیل اینولوت دنده های هلیکال و ساده، امکان بازرسی ابعادی CMM پروفیل دنده تا قطر ۱۵۰۰ میلیمتر را داراست.
عرفانیان، مدیر تحقیق و توسعه شرکت، عنوان کرد تجهیز حاضر امکان دستیابی به دقت سنگزنی Q.۳ طبق استاندارد DIN ۳۹۶۲  را داراست که دستیابی به سطح نویز و ارتعاشات مطلوب در گیربکس کمپرسورهای integral gear سرعت بالا را برای اولین بار در داخل کشور فراهم نموده و گام موثری در داخلی سازی مجموعه گیربکس های سرعت بالا به شمار می آید.
ایشان افزود ماشین سی ان سی سنگ زنی ۷ محور هم زمان با کیفیت سطح بالا امکان سنگ زنی قطعات تا وزن قطعات ۶۰۰۰ کیلوگرم و با ابعاد ۱۵۰۰ میلیمتری را داشته و محدودیت در تعداد و زاویه دنده تا ۴۵ درجه را نخواهد داشت.
لازم به ذکر است شرکت ماشین های آراد با توجه به ماهیت حقوقی مستقل و با زمینه تخصصی طراحی و تولید گیربکس های تجهیزات دور بالا فعال بوده و در این حوزه امکان ارائه خدمات به سایر شرکت ها، از جمله شرکتهای فناور و دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان با اولویت ویژه به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی خود خواهد داشت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات