دهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور برگزار می‌شود

دهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این رویداد یکی از بزرگترین، معتبر‌ترین و با سابقه‌ترین مسابقات حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه است که به همت دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه‌نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می‌گردد.

تیم‌های برتر مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی، شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات را خواهند داشت.

این مسابقات طی دو مرحله برگزار می‌شود؛ در مرحله اول شرکت‌کنندگان با ورود به سامانه مسابقات، چالش‌های رویداد را دریافت کرده و به مدت ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا پاسخ‌های خود را برای چالش‌های مسابقه ارسال نمایند.

مرحله اول به صورت حضوری از ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۳۰ شهریور آغاز و ۱ ۰ صبح روز جمعه یکم مهرماه به پایان می‌رسد( ۴۸ ساعت)؛ ۱۰ تیمی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد. مرحله نهایی مسابقات به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

ثبت نام به صورت تیمی می‌باشد و تیم‌ها می‌بایست حداقل ۲ نفر و حداکثر ۴ نفر عضو داشته باشند. ثبت‌نام انفرادی هم مورد قبول است و تیم سازی برای ثبت‌نام‌های انفرادی در روز اول مسابقه انجام خواهد شد.

متقاضیان جهت ثبت‌نام در این رویداد فقط تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ می‌توانند به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات