۲۳ محصول فناورانه و دانش‌بنیان استان قم در هفته دولت رونمایی شد

۲۳ محصول فناورانه و دانش‌بنیان استان قم در هفته دولت رونمایی شد

۲۳ محصول فناورانه و دانش‌بنیان استان قم در هفته دولت رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، در این مراسم که با حضور استاندار قم، معاونین استانداری، مدیران و روسای دانشگاه‌های استان در محل استانداری قم برگزار شد از محصولات فناورانه و دانش‌بنیان متعلق به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری، مرکز رشد دانشگاه قم، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد کشاورزی استان رونمایی شد.
بنابراین گزارش، در حاشیه این مراسم دکتر رهسپار فرد رییس پارک علم و فناوری استان قم گفت: در فراخوانی که پارک علم و فناوری به سایر مراکز عضو زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان اعلام کرده بود چهار شاخص آمادگی ورود محصولات به بازار، رفع نیاز ضروری از کشور، عدم سابقه رونمایی قبلی و اخذ استانداردهای ضروری به عنوان اصلی‌ترین شاخص‌های انتخاب محصولات اعلام شده بود.
وی افزود: بر همین اساس، با پایان مهلت فراخوان بیش از ۳۰ محصول فناورانه برای رونمایی به پارک معرفی شدند که در نهایت کمیته علمی پارک ۲۳ محصول متعلق به ۱۴ شرکت فناور و دانش‌بنیان را حائز شرایط رونمایی در این مراسم تشخیص داد.
رییس پارک علم و فناوری استان در پایان ایجاد فضای هم افزایی بین فناوران و مسئولین استان و معرفی ظرفیت های زیست بوم فناوری استان و حاصل شدن اهداف نمایشگاه را از اهداف اصلی برگزاری این مراسم برشمرد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات