حضور فعال ریاست پارک علم‌وفناوری خراسان در نشست تخصصی روسای پارک‌های علم‌وفناوری کشور

حضور فعال ریاست پارک علم‌وفناوری خراسان در نشست تخصصی روسای پارک‌های علم‌وفناوری کشور


در این نشست که از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ شهریور ماه در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود، در پنل ها و میزگرد های مختلف روسای پارک ها به هم اندیشی و بررسی راهکاری پیشرفت دور هم جمع شده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ شهریور ماه در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی نشست روسای پارک های علم و فناوری کشور در حال برگزاری می‌باشد که در این نشست، در پنل ها و میزگرد های مختلف روسای پارک ها به هم اندیشی و بررسی راهکاری پیشرفت دور هم جمع شده اند.

در این پنل جناب آقای دکتر مسعود میرزائی، رئیس محترم پارک علم ک فناوری خراسان با حضور فعال به بیان دغدغه های شرکت های دانش بنیان و فناور پرداختند و خواستار حمایت های دلسوزانه و جهادی از این شرکت ها شدند. همچنین ایشان در زمینه تاسیس پارک علم و فناوری بین الملل پیشنهاداتی ارائه کردند که مورد اقبال سایر اعضا قرار گرفت.

در حاشیه این همایش نمایشگاه جانبی دستاوردهای پارک ها نیز دایر است که دستاوردهای چهار شرکت پترواکسیر اطلس، احیا درمان پیشرفته، سامان داروی هشتم و پرتوصنعت پاژ به نمایش گذاشته شده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات