برای هر نوع مشارکت خیرین در حوزه فناوری یک مدل پیشنهادی داریم

برای هر نوع مشارکت خیرین در حوزه فناوری یک مدل پیشنهادی داریم

برای هر نوع مشارکت خیرین در حوزه فناوری یک مدل پیشنهادی داریم

نشست صمیمی رییس پارک علم و فناوری استان قم با خیرین مطرح استان و با هدف بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های غنی خیرین در توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان قم، در این نشست خیرالله رهسپار فرد با تشریح وظایف و رسالت‌های پارک علم و فناوری به عنوان محور توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گفت: یکی از مهمترین نتایج حمایت پارک‌های علم و فناوری از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، افزایش اشتغال جوانان خصوصا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

رییس پارک علم و فناوری استان قم اظهار داشت: به همین دلیل هر قدر در تامین اشتغال بالاخص در کسب و کارهای فناورانه موفق عمل کنیم به همان مقدار و به طور همزمان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سهم شرکت‌‌های فناور و دانش‌بنیان در درآمد سرانه ملی و قدرت کشور در عرصه‌های بین‌المللی خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ بالای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان افزود: اگرچه در مقایسه با گذشته نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی و نهادهای متولی در دولت، مجموعه حمایت‌های بسیار خوبی را برای توسعه فناوری و حمایت از کسب و کارهای دانش‌بنیان در نظر گرفته‌اند اما هنوز هم تامین منابع مالی شرکت‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز حمایت از آن‌ها با محدودیت‌های جدی روبروست.

رهسپار فرد گفت: بنابراین برای گسترده‌تر و موثرتر شدن این چتر حمایتی در فرآیند تبدیل ایده به محصول تجاری‌سازی شده راهی جز مشارکت دلسوزانه و بی‌پیرایه شما خیرین عزیز نیست.

رییس پارک علم و فناوری در پایان خاطر نشان کرد: ما برای هر نوع مشارکت خیرین در حوزه فناوری یک مدل پیشنهادی داریم و اصلا خودمان را به نوع خاصی از حمایت یا مشارکت محدود نمی‌‌کنیم، بنابراین آماده‌ایم به فراخور اولویت‌ها و تمایلات شما بزگواران بسته پیشنهادی خود را تقدیم کنیم.


کلمات کلیدی: لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات