وبسایت و پوستر جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری رونمایی شد

وبسایت و پوستر جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری رونمایی شد

وبسایت و پوستر جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری رونمایی شد

با حضور دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از وبسایت و پوستر جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری (جهش) رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، دکتر علی خیرالدین در این آیین با بیان اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری استان قم مستقر است، اظهار داشت: مقرر شده این جشنواره ملی هر ساله توسط یکی از پارک‌های علم و فناوری برگزار شود.

وی پیشنهاد کرد: جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری پس از دو سال به صورت بین‌المللی برگزار شود.

در این مراسم همچنین، رییس پارک علم و فناوری استان قم با اعلام  آغاز رسمی مهلت فراخوان این جشنواره گفت: علاقمندان به شرکت در اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه فناوری و نوآوری میتوانند از روز دوشنبه ۱۸ مهرماه، با مراجعه به وبسایت جشنواره به آدرس www.jtechfilm.ir ضمن مطالعه دقیق  ضوابط و قوانین از نحوه ارسال آثار خود، آگاهی پیدا کنند.

رهسپار فرد تصریح کرد: طبق مصوبه شورای سیاستگذاری، ۲۷ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

دکتر ندا شفیعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره نیز ضمن استقبال از این ابتکار پارک علم و فناوری استان قم، ابراز امیدواری کرد که با مشارکت چهره‌های سرشناس هنری و علمی کشور، این حرکت جدید نقطه عطفی در ترویج و فرهنگ‌سازی فناوری و نوآوری در کشور باشد.

وی همچنین، از امادگی کامل اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم برای همکاری در اطلاع رسانی همه جانبه این رویداد از مجاری اداری و رسانه‌ای رسمی خبر داد.


کلمات کلیدی: لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات