موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد

موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، پس از پیگیری‌های صورت‌گرفته شرکت «تفکر درخشان پایا» به مدیرعاملی دکتر " حسین مومنی " با عنوان محصول دانش‌بنیان " پلتفرم هوشمند طراحی و مدیریت پویای سامانه‌های نرم‌افزاری" موفق به اخذ مجوز صلاحیت شرکت دانش‌بنیان نوپا از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

این محصول دانش‌بنیان امکاناتی را فراهم می‌کند تا کاربران در سطح مدیران، طراحان و برنامه‌نویسان بتوانند با پیکربندی مجموعه‌ای از ابزارها و ماژول‌ها، با کمترین نگرانی درخصوص ویژگی‌های مدیریتی و منابع سیستم، تمرکز خود را بر روی فرآیندها و ویژگی‌های اختصاص سامانه‌های مورد نظر خود منعطف نمایند.

شرکت « تفکر درخشان پایا» در سال ۱۳۹۱ در گرگان ثبت شد و پروژه‌های مختلفی از قبیل چندین فروشگاه الکترونیک، سامانه مدیریت و برگزاری همایش، پورتال سازمانی و سامانه پزشک خانواده روستایی و شهری از جمله فعالیت‌های این شرکت می‌باشد.

با اخذ این مجوز شرکت مذکور می‌تواند از خدمات و قانون متعلق به شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله تسهیلات کم‌بهره، معافیت مالیاتی، گمرکی و بهره‌مند گردد.

گفتنی است، با اخذ این مجوز، ۲۳ واحد فناور پارک علم و فناوری گلستان موفق به کسب مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده‌اند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات