بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان برگزار می‌شود

بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری، "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید" را شعار امسال هفته پژوهش و فناوری اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از روز یکشنبه هفدهم لغایت چهارشنبه بیستم آذرماه سال‌جاری در سالنی به مساحت تقریبی ۴۲۰ مترمربع و با جانمایی ۲۵ غرفه در محل دانشگاه علوم‌کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

دبیر بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان ادامه داد: در این نمایشگاه از آخرین فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری واحدهای فناور پارک علم و فناوری گلستان، مراکز رشد، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان رونمایی خواهد شد.

دکتر غفاری با اشاره به حضور استارتاپ‌های موفق استان گلستان به‌عنوان یکی از بخش‌های جذاب در نمایشگاه امسال، از برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد، تورهای فناوری دانشجویی و دانش‌آموزی، عقد تفاهم‌نامه‌های متعدد، نشست‌های B۲B و رویدادهایی نظیر فرش فناوری و reverse pitch در حاشیه برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان در پایان خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در روزهای یاد شده از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات